Vandaag gaan we op "museum" tocht, eerst gaan we naar de jardin majorelle👇🏾
Daarna zijn we naar de El-badi paleis gegaan, het was echt mooi.👇🏾
Na 4 uurtjes rondkijken & foto's maken zijn we terug thuis. Ik heb me badpak aangedaan en ben dan gaan zwemmen in onze zwembad.
Ondertussen kwam Souf er ook bij, hij gooide hele tijd water tegen me en "vechten" met me.
We hadden echt uren zitten lachen en al, tot we echt uitgeput waren en gingen liggen op de strandstoel.-Souf: Ik heb Marrakech zo hard gemist.
-ik: En ik zal het missen, wanneer ik weg ben.
-Souf: Echt een land naar mijn hart.
-ik: Vooral jouw oma en opa, echt schatjes!
-Souf: Ben blij dat ze je leuk vinden, wat me opa en oma vinden is echt heel belangrijk voor me.
-ik: Maar je ouders niet en dat is nog belangrijker.
-Souf: Wat me ouders vinden boeit me al sowieso niet.
-ik: Mijn vader ook niet, maar mijn broer zal flippen.
-Souf: En je moeder?
-Ik: Overleden aan een auto-ongeluk.
-Souf: Het spijt me.
-ik: Nee, je wist het niet. Mijn vader is nu zo hard gefocust op zijn werk, ik ben de enigste die hem nog dierbaar is omdat ik hard op me moeder lijk.
-Souf: En je broer?
-Ik: Mijn broer deed vroeger domme dingen & omdat me vader werkt in de nacht is hij heel beschermend omdat hij mij ook niet kan kwijtraken. Hij heeft het m'n moeder beloofd en zou het zichzelf nooit vergeven als ik zou sterven...
-Souf: Ik ben er voor je.
-Ik: Dankje Souf, maar hoezo zijn jouw ouders streng?
-Souf: Ik weet het niet, heel me familie is met Marokkaan of Turk ik denk daarom
-Ik: Mijn vader zei 'mijn geluk is alles wat telt voor hem.'
-Souf: Mijn moeder zou het niet erg vinden, maar mijn vader is gewoon te streng. Maar we blijven voor altijd samen.
-ik: Als God het wil, ik ga slapen goeienacht.
-Souf: In mijn kamer?
-ik: Haha, you wish.(POV Soufiane)
Het doet me pijn, al die meiden die ik gehad heb, deden me niks maar dit meisje is speciaal. Ik kan haar niet kwijtraken, ik mag haar niet kwetsen, ik zal haar koesteren alsof mijn leven ervan af hangt. Het voelt goed wanneer ik met haar ben of haar vastheb. Ik hoop echt dat we ondanks alles wat zal gebeuren we samen kunnen blijven. Mijn moeder zal ik nog kunnen overtuigen, maar mijn vader? Waarom doet hij zoo... ik zal met haar trouwen, zij is mijn mektab.
JE LEEST
Ik zal op je wachten!
RomanceDit boek gaat over Soufiane en Nicole, een Angolees meisje en Marokkaanse jongen, maar ondanks de ras-verschillen zullen ze dan ooit samen eindigen? Of zal Souf toch kiezen voor de onderwereld..? Aan jou om het boek te lezen ;))