Mijn broer Joachim🤱🏾

68 0 0
                                    

-Souf: Schat, we moeten met je praten over iets serieus?
-ik: Vertel.
-Souf: Ik had je niet verteld dat je broer in België was gekomen.
-Papa: Hij logeerde eerst ergens in de Ardennen, ik heb toegang op alles wat hij heeft, niet alleen omdat ik FBI-agente bent maar ook omdat ik zijn vader ben.
-ik: Heb je dat dan ook van mij?
-Papa: Ja, maar ik hoefde me nooit zorgen om jouw te maken, buiten jouw broer toen hij begon met drugs had ik geen keus.
-Souf: Dus er is een kans dat hij ons kindje heeft, als wraak.
-ik: En ik heb het hem nochtans vergeven.
-Papa: Ik ook, er is een grote kans dat ik hem kan vinden, maar een kleine kans dat hij jullie dochtertje daar zou brengen.
-Souf: Daarom heb ik iets gedaan, ik heb een chip in zijn auto gelegd toen ik hem tegen kwam bij de supermarkt.
-papa: Echt?
-Souf: Ja.
-papa: En dat zeg je nu pas, dan kunnen we gelijk beginnen. Ik verwittig mijn team.
-ik: Weet hij niet dat je een FBI-agente bent?
-papa: Nee, in die periode was ik een dokter.


Mijn vader en Soufiane vertrokken diezelfde avond weg naar Wallonië, en ik bleef weer alleen achter. Met tranen in mijn ogen ging ik de babykamer binnen, het was een cadeau van Souhaila en Pris. ☝🏾Ik hoop dat mijn baby veilig is, waarom zou mijn eigen broer me zoiets aandoen?... Maar als jullie denken dat ik maar ga zitten wachten, dacht het niet!
Ik ga mijn dochter redden.

*************************************

Joachim🌪😡

Souf P.O.V

Niet te geloven dat hij mijn kind heeft als wraak, maar wraak voor wat? Ik ben zo woedend zou hem zelfs kunnen doden, maar ik weet dat ik dan alleen maar Nicole zou teleurstellen.

-ik: Meneer, wanneer kunnen we gaan?
-papa Nicole: We moeten wachten Soufiane.
-FBI agent: We moeten het morgen doen, vandaag is te riskant.
-ik: Ik hoop dat mijn kind maar veilig is.
-FBI agent: U krijgt uw kind veilig terug, we zullen het plan nog even overlopen

*De volgende ochtend 8 uur:

We stapten de auto uit en renden naar
binnen gevolgd door 20 andere agenten.
-FBI agent: Jij blijft met mij de andere 5 gaan links, andere rechts en de andere achterom!

We stonden op onze positie, en opeens hoorde ik een baby huilen, dat was ze, mijn Wissam. Net wanneer ik ernaartoe wilde rennen, hield Andrew me tegen.

-Andrew: Je moet wachten, laat de agenten hun werk doen!
-ik: Het is mijn dochter!
-Andrew: En mijn kleinkind!
-FBI agent: Ik ga naar binnen, jij volgt achter Andrew en de andere gaan ons dekken.
-ik: Als ze maar veilig is!

-Nicole: Souf?!
-ik: Nicole, wat doe je hier?
-FBI agente: Het is hier niet veilig voor u mevrouw.
-Nicole: Ik ga niet tot ik mijn kind in mijn armen heb.
-Andrew: Lieve dochter, ben je zeker?
-Nicole: Ja papa.
-FBI agent: oke🙄

We gingen allemaal stilletjes naar binnen, we trapten de deur open en daar lag ze in zijn armen. Net wanneer Nicole naar haar toe wilde rennen stond hij op met een geweer aan zijn andere hand.
-Joachim: Als je dichter komt schiet ik haar.
-Nicole: Dat zou je nooit doen!
-Andrew: Zoon! Geef haar aan je zus.
-Joachim: En nu opeens ben ik wel je zoon, het is jullie eigen schuld!
-FBI agente: Meneer laat uw wapen vallen, er zijn 20 agenten in dit gebouw u komt hier niet mee weg!
-Joachim: Zij ook niet!

Ik zag Nicole steeds dichter naar haar broer toe gaan.
-Nicole: Alstublieft broerlief, ik weet dat diep in je hart je dit nooit zou doen, doe het tenminste voor mama.
-Joachim: Ze is er niet meer en dat is mijn schuld, dat zal niks veranderen, jij moet nu lijden want door jou is mijn vriendschap met papa kapot.
-Nicole: Geef me gewoon mijn kind terug!

Nicole kon Wissam pakken, maar Joachim stond al klaar met de wapen en opeens...


*schietgeluid!!*. er lag bloed overal

Ik zal op je wachten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu