Onverwachts bezoek

57 2 0
                                    

Dit is mijn werkoutfit☝🏾. Ik was vandaag voor het eerst terug gaan werken na mijn zwangerschapsverlof, maar zoals jullie weten werk ik parttime dus ik werk van 6-14 uur. Ik was zo moe, jullie weten niet hoe hard het is om voor een baby te zorgen.
Toen ik thuis aankwam was ik zo ontroerd, ik wilde op de bank gaan zitten maar zag dit👇🏾

Toen ik thuis aankwam was ik zo ontroerd, ik wilde op de bank gaan zitten maar zag dit👇🏾

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is zo schattig om hem bezig te zien met ons kindje. Alsof hij al die tijd dat hij er niet was wilt inhalen. Ik ging een douche nemen & zette dan de TV op. Eindstand viel ik in slaap op de bank.

*3 uur later

Werd ik wakker, met een heerlijke geur die mijn neus binnen drong.
-Souf: Goeieavond slaapkop.
-ik: Heyy, wat maak je?
-Souf: Couscous en als dessert pannenkoeken.
-ik: Mmgh heerlijk.
-Souf: Ik ben gewoon de liefste, ik zag hoe moe je was.
-ik: Dankje schatje.
-Souf: Btw er ligt een kleedje op jou bed die je mag aantrekken, want over een halfuurtje komen de gasten al.
-ik: Wie?
-Souf: Dat is een verassing.
-ik: Oke, en waar is Wissam?
-Souf: Ze slaapt, ik denk dat we allebei weten van wie ze dat heeft.
-ik🙄

-Souf: Wauw!-ik: Dankje Souf, ik vind de jurk prachtig!-Souf: No problem, het eten is klaar, ik ga me nu omkleden en dan moeten we gewoon wachten op de gasten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-Souf: Wauw!
-ik: Dankje Souf, ik vind de jurk prachtig!
-Souf: No problem, het eten is klaar, ik ga me nu omkleden en dan moeten we gewoon wachten op de gasten.

*Nog een halfuurtje later
*ding dong*

Daar zullen ze zijn, toen ik de deur open deed, kon ik m'n ogen niet geloven.
-Oma Souf: Bonsoir ma fille, comment ça va?
-ik: Très bien, merci et vous?

(Ik zal nu gewoon Nederlands typen, want de meeste van jullie zullen misschien geen Frans kunnen)

-ik: En waar is opa?
-oma Souf: Ziek, dus is hij thuis.
-ik: Beterschap aan hem.
-oma Souf: Ik zal het hem zeggen
-Souf: Oma!!
-oma Souf; Kind van me & waar is mijn kleine meisje?
-Souf: Jammer genoeg slaapt ze, u bent om de verkeerde moment gekomen.

We hebben nog wat bijgekletst tot de avond er weer op zat.
-oma Souf: Voor ik het vergeet, dit is mijn cadeautje voor jullie kindje. Btw Souf ga alvast de auto opstarten ik kom eraan.
-Souf: Oke oma.
-Oma Souf: Heb je al met Moustafa gepraat?
-ik: Nee, hij laat me gewoon niet.
-oma Souf: Uhh, echt een rare gast maar oke ik ben moe, veel veel veel kusjes aan Wissam en nog een fijne nacht dochtertje.
-ik: U ook oma.

En zo hebben we de avond mooi kunnen afsluiten

Ik zal op je wachten!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu