Nereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'Gölgen, acın, geçmişin'. Kaderin ise zaten seni orada beklemektedir....
Sabah aydınlanmıştı saate baktım 6.15 di .Ne kadar da hızlı aktı zaman diye düşündüm her zaman böyle miydi ,yoksa çaresiz kaldığım için mi zamanı durdurmak istiyordum .
Bütün gece kara kara düşünmüştüm ama bir çıkış yolu bulamamıştım .Sonra aklıma Yağız geldi bir anda.Ona gitsem durumu anlatsam acaba dedim .Gerçi ne yapabilirdi ki beni nikahına alacak hali yoktu ya .Yine de dedim içimden bir umut .Bu odadan kaçabilirsem eğer şansımı deneyebilirdim .Bir kez olsun konuşmaktan durumu anlatmaktan bir şey olmazdı .Pencereye yanaştım biri geçer mi diye bakındım durdum .10 dakika sonra hanım anne geçiyordu diğer tarafa .Sessizce camı tıklattım .Etrafına bakındı önce kimsecikleri görmeyince yanaştı camıma.
-Hanım anne ne olur aç şu kapıyı lütfen yardım et bana ' dedim .
-Olmaz yapamam Nadir ağam öldürür beni ' dedi.Hanım anne senin de kızın var değil mi ona da aynısını yapsalar ne hissedersin.Annemin yanına gideceğim sevmediğim bir adamla ölüm fermanımı imzalamak istemiyorum lütfen kurtar beni ' diye ağlamaya başladım.Biraz tereddüt etse de dayanamayıp kapıyı açmıştı .
Önce koştum uzunca annemi bulmalıydım nerede olduğuna dair fikrim yoktu .Yağız ın evinin oradan geçerken Yağız ile karşılaştım bir an da içim umutla doldu .Üzerimde ki ince kıyafetle parasız pulsuz karşısında duruyordum.Şaşırmış a benziyordu
-Ne işin var burada senin Hazan' dedi .Gözlerinde telaş ve korku gördüm.
-O gün dedim biraz duraksayarak bizi yanlış anladılar amcam beni evlendirmek istiyor hem de tanımadığım bir adamla ' dedim.Biraz sessiz kaldı
-Yağız evlendirmek istiyorlar diyorum ' dedim .
-Duydum Allah mesut etsin ' dedi.Bu cümleden sonra gözlerim fal taşı gibi açılmıştı .
-Allah mesut mu etsin senin yüzünden evlendiriyorum görmüyor musun ' dedim.Sinirli bakışlarını yöneltti bana
-Umrumda mı sen sarıldın bana senin gözün vardı bende .Ben sana zerre umut vermedim o gün için de bin pişmanım gelmez olaydım yanına.Amcan beni nasıl dövdürdü haberin var mı ' dedi.
-hıh bu mu yani iki dayak yüzünden mi pişmansın ben hayatımın bitirebileceğini söylüyorum sana ve senin cevabı bu öyle mi ' dedim.
-Yağız neredesin hadi oğlum ' diye babası bağırdı .
-Geliyorum ' dedi. Kolundan tuttum
-Nereye ne oluyor ne bu acele ' dedim.E yeter diyerek kollarımdan itmişti .
-Sakın bir daha karşıma çıkma Hazan.Herkes hak ettiğini yaşar .Ben sana bir şey yapmadım unutma bunu ' dedi ve koşarak ilerideki duran arabaya bindi .Ailesi de valizleri arkaya yerleştirip hızla bindiler arabaya.
-Yağız diye bağırsam da bir şey değişmeyecekti.Gururum hiç bu kadar kırılmamıştı göz yaşlarım akarken
-Hazan diye bağıran amcamın sesini duydum.Duyduğum gibi de koşmaya başladım .Hayır yakalanamazdım olmazdı bu sefer olmazdı .Koşuyordum koşabildiğim kadar dermanımın yettiği kadar.Yüreğimin taşıdığı kadar...Lakin bir yerde kalmıştım yakalanmıştım .
-Amca bırak annemin yanına gideyim senden uzakta sessizde yaşarız söz veriyorum gerekirse soyadımızı al ama ne olur beni evlendirme diye yalvarıyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanficNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.