Sezon finali yayınlanmadan gitmeyeyim dedim bol bol satır arası yorumlarınızı bekliyorum .:)
Hazan diye sakinleştirmeye çalıştı Yağız .Hızla telefonu eline alıp Selim 'i aradı ."Hazan ı götürmen gerek " dedi sessiz bir şekilde.Telefonu kapattıktan sonra Hazan ın yanaklarından tuttu .Hazan nefes alış verişlerini düzenlemeye çalışıyordu "Geçecek güven bana " dedi .
"Napacağız Yağız o adam " dedi devamını getiremedi.
"Biliyorum ben ne yapacağımı sen burada Selim i bekle gelip alacak seni " dedi ayağa kalkarak .Hazan gitmekte olan Yağız ın kolundaki ceketin ucunu tuttu .Yağız Hazan a dönüp baktı
"Nereye gidiyorsun Yağız gitme dedi sesi ürkek çıkıyordu.
"Konağa git dinlen sen ben sana haber edeceğim " Hazan istemese de çekti ellerini .Yağız etrafına bakındı kimse görmeden yanağına bir buse kondurup çekildi .
Hızla babasının odasına girdi. Babasının koltuğuna oturmuş bakıyordu Ferit.Gülerek arkasına yaklaştı
"OO Oğlun da gelmiş karısını bırakıp " dedi.Yağız sakin olmaya çalıştı ve karşı koltuğa oturup ayak ayak üstüne attı.
"Haklısınız amcacım o kıza ya da sizin tabirinizle karıma ihtiyacım olduğu için her fırsatı değerlendiriyorum " dedi
"Vay ondan mı kurtardın kızı kendini tehlikeye sokarak hoşlanmıyorsun ondan yani " dedi.Yağız bunu duyunca emin olmuştu Hazan ı kaçıran bunlardı bu işin içinde babası da vardı .Babasına baktı sert bir biçimde.Sonra derin bir nefes alıp yeniden geriye yaslandı
"Yoo hoşlanmıyorum demedim aksine çok hoşlanıyordum .O yüzden kurtardım hatta babamın bu yüzden boğazına yapıştım .O kızı geleceğim olarak görmüştüm ta ki o kadar yaptığım iyiliğe rağmen bizi kovmak , boşanmak isteyene kadar.
"Yani bu sebep senin için yeterli ondan nefret etmek için öyle mi ona acımayacak mısın yok etmek istiyorsun " dedi.Çok soru soruyordu
"Siz hiç yaşadınız mı birini ölesiye sevmek ama karşılığında kötülük görmek .Sevda ile eş değerdir nefret.En büyük acıyı düşmanından görmezsin dostundan ya da sevdiğinden görürsün .Sevgim ne kadar büyükse zamanında şimdi de nefretim o denli büyük .
Nefrete sevgiden fazla güvenirim.
Çünkü, nefretin sahtesi olmaz! dedi .Bu sözler Hazan ın kendi kitabında altını çizdiği sözcüklerdi.Hazan yokken kaçırıldığında odayı talan ederken kitap yere düşmüştü aldığı yere koyarken gözüne altı çizili sözcükler takılmıştı.Benden bu denli nefret mi ettin demişti içinden Yağız.Şimdi o sözcükleri kullanıyorduAdam Yağız ın gözlerinde nefreti görüyordu söylediklerinden etkilenmişti .
"Akşam yemeğe sen de geliyorsun " dedi deneyecekti bakalım gerçek miydi bu söyledikleri.Hazım lafa karıştı
"Ama abi erken değil mi " dedi korkulu sesle.
"Neyden korkuyorsun Hazım oğlunu kaybetmekten mi yoksa güvenini boşa çıkarmasından mı "
"Karşılaşacağım hiç bir şey için babamı suçlamayacağım ben istedim artık şirketin asıl yüzüyle karşılaşabilirim ben Yağız Egemenim .Hazım Egemen in oğlu Ferit Egemen in yeğeni öyle değil mi .Sinsice güldü Ferit akşama görüşürüz o halde diyerek ayaklandı .
***
Derya yürürken kafasını kaldırıp yukarıya baktı konağın önündeydi ne zaman geldim ben buraya dedi .Kulağındaki kulaklıkları çıkarttı.Kahretsin ayaklarım neden buraya getirdin beni " diye söylendi .İçinden bir ses içeri adım atmak istiyordu .Ellerini karnında birleştirdi adım atıp atmamak ta tereddüt etti.Sonra başını sallayıp vazgeçti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanfictionNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.