Merhabalar :) begeni ve yorumlarınızı bekliyorum lütfen esirgemeyin iyi okumalar :))Bir de ben etiket yapamıyorum etiket yaparsanız sevinirim :)
1 hafta önce
Hazan ın kaçırıldığını görmüştü Yağız .Elleri tutmamış ,dizlerinin bağı çözülmemişti .Anlık bir duraksamadan sonra kendine geldi ve arabasına koştu .Kaçırmamalıydı, kaçıramazdı ..Elleri titriyordu anahtarı çevirirken ..Hızla kontağı çevirdi ve sürdü "Lütfen Allah ım lütfen ona bir şey olmasın " diye dua ediyordu .Zaman kavramı bu kadar uzun muydu gaza basan ayaklarını hissetmiyordu sadece basıyordu ,sadece işlevini gerçekleştiriyordu. ..Sonunda hız sınırını aşıp yetişmişti lüks arabaya...Adamlar Yağız ın takip ettiğini anlamış ve manevralar yapmaya başlamışlardı ...
"Kahretsin napıyorsunuz ona zarar vereceksiniz .İçinde Hazan var lan ! diye ateş püskürttü tam önüne kırmak için sağa çevirdi ,arabanın camını açtı ve bağırmaya başladı sağa çekin lan ! diye bağırıyordu ama araba dinlemeden birden gaza basıp sollamıştı Yağız ı .Yağız sağa kırdıkça araba ilerliyor ve önüne geçiyordu .Trafik yoğundu.
Yağız bir hamle ile direksiyonu sola çevirip arabanın önüne geçmeye çalıştı fakat hesaplamadığı bir şey vardı önüne çıkan bir kamyon çarpmamak için direksiyonu kırdı ve küçük bir şarampolden ilerlemişti .Yağız direksiyonun hakimiyetini kaybetmiş frene bassa bile geç kalmış ve bir ağaca çarpmıştı çoktan...
****
Gözlerini yavaş yavaş aralıyordu Yağız başında ağrı hissediyordu hafifçe .Hazan diye sayıklayarak uyandı ..Gözlerini açtığında gözüne çarpan ışığı elleri ile engelledi.Kendine iyice geldiğinde bir hastane odasında olduğunu anladı .Başta ne olup bittiğini anlamdıramadı düşündü "Neredeyim ben" dedi kolunda ki serum iğnesine bakarken..Sonra parça parça geldi aklına anılar .."Hazan " dedi tedirgin şekilde ..Hızla kolundakini söküp hastane kıyafetleri ile çıktı dışarı .Yürümekte zorlanıyordu başı çok ağrıyordu bir eli ile destek aldı duvardan .."Bulacağım seni güzelim "
Karşıdan gelen Hazım ve Nevin i gördü .O an bütün siniri başına toplanmıştı "Oğlum diyerek geliyordu Hazım .Yağız sinirle gidip Hazım ın boğazına yapıştı ."Nerde o naptın ona" diye bağırdı .Nevin de Hazım da şok olmuşlardı .Hazım kurtulmaya çalışıyordu Nevin de Yağız ı durdurmaya çalışıyordu ama Yağız ın gözü hiç bir şey görmüyordu "Naptın ona söylesene nerde o " diye yeniden bağırdı .Nevin " Bırak o senin baban " diyerek Yağız ın kolunu çekti
"Kimden bahsediyorsun Yağız ne oldu sana "
"Hazan ı biri kaçırdı eğer baba onun başına bir şey gelsin eğer bunun altından sen çık sana burada yeminim olsun burayı da sahip olduğunuz her şeyi de yakarım andım olsun yaparım baba " .Hazım da Nevin de Yağız ı ilk defa böyle görüyorlardı ..Yağız ın gözlerinin içi kıpkırmızıydı dengesi şaşıyordu .Ellerini başına koyup "Eğer sen çıkarsan " diye tekrarlıyordu cümlelerini
.Derya ve Selim geldi o sıra hastaneye ..Derya Yağız ı ayakta görünce birden korktu ve kolundan tutup odaya götürdü "Senin dışarı da ne işin var abi "
Yağızgil gittikten sonra başına vurdu Nevin "Napacağız Hazım napacağız .Çocuk çoktan kaptırmış gönlünü kıza " .Hazım sinirlendi "Hangi birini düşüneyim Nevin Yağız ı mı seni mi abimi mi kimi düşünüyüm kime ne çare buluyum "
"Abi deyip durma şuna beni daha da sinirlendirme .Ne geliyorsa başımıza ondan geliyor ona ayak uydurmandan geliyor " dedi.
"Gidelim şu kıza napmış onu öğrenelim önce " diyerek hastaneden çıktılar.Yağız odaya geldiğinde kolunu çekti "Bırak benim gitmem gerek Derya " .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanfictionNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.