Evet arkadaşlar merhabalar hayırlı bayramlar , iyileşince bir bölüm yazayım dedim diğer bölümleri yazma şevkim sizin yorum ve begenilerinize bağlı umarım ilgi gösterirsiniz iyi okumalar :)
Karar vermek mi zor yoksa o kararı uygulamak mı ?
Uykudan uyanmıştım boş boş karşıma baktım Yağız yoktu .Üzerime yorganı çekip küçük bir çocuk gibi sindim yeniden yatağa.Düşünmek , karar vermek ,uygulamak hiç birini yapmak istemiyordum ...
"Hey uykucu uyanmışsın gördüm " dedi neşeli sesle Yağız.Yorganın altına gömdüm kafamı seslenmeden."Hiç saklanma bugün uyku yok kalk hadi " diyerek yorganı çekti hızla.
"Ya lütfen Yağız bir şey yapmak istemiyorum sadece saatlerce uyumak istiyorum "
"Yok öyle yağma efendim önce güzel bir kahvaltı yapıyoruz sonra da biraz işlerimiz var " dedi .
"İstemiyorum " diye omuz silktim.Beni dinlemeden bileğimden tutup kaldırdı "Ben mi yüzünü yıkayayım sen mi yıkarsın " dedi.
"Üf tamam geliyorum git sen " dedim .Gülümsedi .Onun bu denli mutlu olmasına anlam veremiyordum .Ellerimi yüzümü yıkarken banyoda ki görüntüme baktım .Hafif morluklar ve kızarıklar vardı yüzümde..
Yüzümden akan damlalar her morluğa değdikçe avuç içlerimi sıktım. Derin bir nefes aldım "Sabret 2 gün daha sabret Hazan onları bulacaksın " diyerek telkin ettim kendimi.
Mutfağa inmiştim istemeye istemeye girdiğim de Derya ve Selim in geldiğini gördüm .Derya beni görür görmez sarıldı "İyi misin daha " diyerek .Zoraki gülümsedim " İyiyim ". Selim ve Yağız gözüme bakıyorlardı
Hazan senle özel dışarda konuşsak bir gelir misin " dedi Selim .Başımla olur diye onayladım
"Nereye " dedi Yağız .
"Geleceğim az biraz Selim ile konuşuyum " dedim
"Geç kalma yaptığım patatesi kaçırmak istemezsin " dedi.
"Tamam " dedim başımla onaylayarak.Bahçeye çıkmıştık Selim ile derin bir nefes aldım .
"İyi misin " dedi .Bu aynı soruyu kaçıncı duyuşumdu .Uzak yeşilliklere baktım başımı evet anlamında salladım."Değilsin işte benim tanıdığım Hazan bu değil " Gözlerimi çevirmedim hala sabit bir şekilde bakıyordum
"Hazan ne oldu sana ne yaptı o Allahın cezaları " dedi.
"Selim lütfen izin ver kendime geleyim biraz ara verelim düşmanlara ,olaylara sadece 2 gün ver bana 2 gün sonra seni arayıp bir şey yapmanı isteyeceğim zaten ama şuan kafam iyi değil "
"Tamam " dedi.
"Ben içeri geçiyorum " dedim .İçeriye geçerken Derya da dışarı çıkıyordu "Ben de seni çağıracaktım biz kahvaltı yaptık sen abimin özel sana hazırladığı kahvaltıyı yiyin baş başa .Ben Selim ile biraz oturuyum burada " dedi. Aralarındaki ilişki neydi bilmiyorum ama yakınlaştıkları kesindi .Peki diyerek içeri geçtim
***
Derya elinde ki bardak ile yavaş yavaş ilerledi Selim 'in yanına.Selim derin derin bakıyordu gökyüzüne.
"Bi kahve " dedi gülerek.
"Oo iade-i ziyaret mi bu kahve ikramı " diye karşılık verdi Selim .
"Öyle sayılır .Zor günler geçirdik hatta daha da geçiriyoruz " dedi gözlerini içerde suskun duran Hazan a çevirerek. Selim de Derya ile beraber Hazan a baktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanfictionNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.