Katil

246 27 107
                                    

Biraz geç oldu yogun bir dönemdeydim özledim çok umarım bol bol yorumlarınız olur destek için <3  Özlediniz mi ? İyi okumalar :)

1 hafta önce

Yağız heyecanla koltuğa oturur .Bacakları titriyordur ellerini birleştirir "Ne yapacağız yakalandık "  "Benim dikkatsizliğim yüzünden hem de " diye ekler.Hazan da Selim de koca bir of çekerler."Eninde sonunda yakalanacaktık zaten başka bir çözüm bulmalıyız " der Hazan.

Hazan biraz düşünür sonra dudakları yukarı doğru kıvrılır .Koltuğa bırakır bedenini ayak ayak üstüne atar. Yanda ki kahvesini alır bir yudum içer.

"Bu ifadeyi biliyorum hoş geldiniz Hazan hanıma evet nedir plan " der rahatlamış şekilde Selim 

"Belki de " der Hazan " Yakalanmamız işimize yarayabilir .Oyun içinde oyun oynayalım .Yağız yarın gidip Hazım a beni kandırdığını aşk oyunu oynadığımızı söylüyorsun .Yalnız o Ferit denen adama sen demeden demeyecek.

"Okey o işe kolay " der Yağız da arkasına yaslanarak.

"Sana güvenmelerini istiyorduk değil mi belki de bu iş daha da işimize yarayabilir.Hatta bir tık oyunun riskini artıralım .Sahte evrak ayarlıyorsun Selim şirketin ve evin onların üzerine geçtiğini sanacaklar.O zaman Hazım Egemen in önünde hiç bir engel kalmayacak savunma değil saldırıya geçecekler .İşte o zaman onları yakalayacağız dedi kendine güvenen ses tonuyla Hazan.

"Bu soğukkanlılık beni bile korkutuyor yeri geldiğinde Hazan" dedi Selim gülerek .Yağız yüzü düşmüş kahvesini yudumluyordu bu Hazan ın dikkatini çekmişti .Selim e kaş göz yaptı içeri gitmesi için. 

"Neyse benim uykum geldi hadi size iyi geceler " diyerek Selim ayaklandı .

"İyi misin Yağız " diye sordu Hazan Yağız ın yamacına yaklaşarak.

"İyiyim sadece " dedi ve duraksadı .

"Sadece ? diye tekrarladı Hazan

"Keşke sadece normal bir ailem olsaydı .Öz babama planlar düzenleyenbiri olmadığım ,öz babamın katil olmadığı sadece tek derdimizin annemin gıcık kaynanalık yaptığı gibi yani normal çiftler gibi dertlerimiz olsaydı değil mi Hazan. Çok keşkelerimiz var " 

"Haklısın keşkelerimiz çok ama iyi kilerimiz de var öyle değil mi Yağız .Biz gibi " Yağız Hazan a baktı ellerini tuttu sıkıca "İyi ki " diyerek ekledi .

1 hafta sonra 

Baya soğukkanlıydınız ikiniz de Hazan gerçekten tüyler ürpetici .Yalnız Yağız  bomboş duygusuzca bakmayı nasıl başardı diye sordu Selim .

"Ay onu hiç sorma Selim tatilde her gece resmen oyunculuk dersi verdim Yağız ' a " diyerek güldü Hazan o anılarını hatırladı

 "Aşkım duygusuz bak biraz tartışıyoruz ben ağlıyorum şuan Yağız bunu bana nasıl yaparsın o hırsla sen intikamımı aldım tarzında bir şeyler söylersin ama böyle aşk dolu bakarsan olmaz .O adam çok tehlikeli ."

"Ya sen neden ağlıyacaksın .Ağlarsan nasıl dayanır kötü konuşurum Hazan ya yapamam başka bir şey bulalım " 

"Yağız delirtme beni lütfen hadi son kez daha deneyelim " 

Hazan bunları düşününce küçük bir kahkaha attı .Selim de aynı şekilde gülümsedi .

****

Yağız Ferit ve Hazım ın karşısında dikiliyordu içinde hissettiği özgüven ile.Ferit bozulmuştu Hazım ise sevinçten dört köşeydi

ELFİDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin