İnatçı keçi kavramının anlamıydı Yağız .Ne yapmaya çalıştığını bilmesem de temkinli davranacaktım.Delici bakışlarından kurtulmak için kollarının altından sıvışıp kaçmıştım. Hızla yatağıma girip arkamı dönmüştüm.
O da kıyafetlerini değiştiriyordu ve kendi yatağına geçiş yapmıştı 'Aa unuttum dedim ve ayağa kalkarak uyku hapımı elime aldım-Ne hapı o dedi meraklı bakışlarla .Seni ilgilendiren bir mevzu olduğunu düşünmüyorum hani benimle ilgilenmiyorsun ya '. Niye her fırsatta karım olduğunu vurguluyorsun ya hasta bir karım mı var bilmek isterim 'dedi .Şaşkın ifade ile ona baktım .'Karım demişti ilk defa bu kelimeyi kullanmıştı .Gelişme var sende vay be dedim suyu yudumlarken.Seslenmedi ve kitabini okumaya devam etmişti .Yatağa uzandim lakin ışık gözümü alıyordu
Kapatmayı düşünmüyor musun uyumam gerek ya hani ' .Elindeki kitabi göstererek kitap ya bu da hani ' dedi .Masa başı ışığını açsan fena olmaz hani ' diye devam ettim .
'Loş ışıkta okumayı sevmiyorum sen dal uykuna daha okurum ben '.Sinirlerim ile oynamak istiyordu belliydi bu yüzden gelmiş olmalıydı odama .
''Peki bende müzik dinlerim uyumak için .'' telefondaki en rahatsız eden müziği açıp gözlerimi kapatmıştim .Yapma ya çocuklasmayacaksin değil mi 'dedi .Ya ışık ya müzik sen seç ben uyurum her türlü zaten ' .İnatçı keçi diyerek ayağa kalkmıştı
İyi geceler kocacım 'diyerek gülümsemistim ..1 saat sonra
Susuzluktan dudaklarının kurulduğunu hissediyordu Yağız ve yari uykulu eliyle komidinin üstünü yokladı ,bardak boştu .Gözlerini hafif araladı , Hazan çoktan dalmış uyuyor gibiydi ayaklandı yavaşça ileride ki masaya baktı ama orada da su yoktu .El mahkum diyerek mutfağa ilerlemişti sessiz adımlarla .
Bol bol içti bardaktan suyu .Of be ne içim yanmış gece gece 'dedi .
Yine sessiz adımlarla odasına geçti .Kapıyı yavaşça araladı, elindeki yarim bardaktaki son suyu da yudumlarken Hazan in titrediğini gördü .Öyle böyle titremiyordu ve kendi kendine sayıklıyordu .Elinde ki bardağı bırakarak Hazan a doğru ilerledi Yağız yukarıdan baktı önce oyun yapıp yapmadığını anlamaya çalışıyordu .
Hazan titriyordu ve adeta alnından terler akıyordu.Kabus görüyor dedi kendi kendine.Uyandırmalı mıyım acaba dedi .Parmak uçları ile sırtına dokundu
''Hey hey kalksana kabus görüyorsun .''Hazan uyanmıyordu doğru ya bu hap içmisti onun yan etkisi falan mi acaba diye düşündü.
''Hazan uyan hadi '' diye yanına hafifçe oturmuştu Yağız o an Hazan Yağız a doğru istemsiz dönmüş ve Yağız in eline sol yanağını koymuştu .Diğer boşta kalan eliyle de bırakmak istemezcesine sıkı sıkıya tutuyordu bileğini .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanfictionNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.