Merhabalar güzel insanlar :) Baya ara vermiş oldum yeni bölüme çünkü stresten alerji geçirmiştim biraz onunla uğraştım şükür şimdi daha iyiyim :) Sizler nasılsınız :)
Bölüm bir şeyler yazdım umarım begenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyorum lütfen gizli okuyucu olmayın iyi okumalar :)
10 AY ÖNCE
Kulaklığımda çalan müziğe ritim uyduruyordum koş Hazan koş diyordum yüzüme dökülen terleri bir yandan silerken .Yorulduğumu hissedince indim yürüyüş bandından.Elime aldığım şişeden kana kana içtim suyu.. Gözlerimi çevirdim yana bana bakıyordu .Çaktırmadan ağırlıkların başına gittim kaldırmaya çalıştım ama beceremiyordum .
-Yardım edebilirim isterseniz " .Gözlerimi yukarı çevirdiğim de güldüm .
"Teşekkür ederim " dedim .Yardım edip gitti ama gözü hala üzerimdeydi .Biraz yapıp kalktım ayağa.Boynuma havlumu atıp elime telefonum ile suyu alıp onun yanından geçtim .5 4 3 2 ve "Bakar mısınız " demişti ."Bingo "
"Şey eğer vaktiniz varsa bir çay ısmarlasam ya da kahve " dedi. Saatime baktım
"Üzgünüm vaktim yok " diyerek ilerledim sonra durdum ve arkamı döndüm bozulmuş gidiyordu "Akşam yemeği olabilir ama " dedim .Sevinerek gelip telefon numarasını vermişti .
"Ben Demir Yazgan " dedi.
"Hazan " memnun oldum diyerek çıktım salondan.Selim arıyordu arabama geçerken açtım telefonu "Tam zamanını nasıl tutturuyorsun ama "
"Sesin iyi geliyor hallettin mi hemen " dedi.
"Akşam yemeği bile ayarladım benden kim kaçabilir ki "
"Oo baya hızlısın "
"Geç bile kaldık Selimcim akşam için hazır ol "
Akşam olmuştu Selim ile restauranta gitmiştik .O yan masamızda oturuyordu .Merhaba diyerek geldi Demir .35 yaşlarında bir adamdı bu yaşta kas yapmaya çalışan orta yaş sendromlu bir adam.
"Hoş geldiniz " dedim .
"Geç mi kaldım yoksa " dedi masaya yerleşirken .
"Aksine ben erken geldim " dedi.Biraz sohbet ettikten sonra lafa girmişti
"1 aydır salonda görüyorum sizi daha önce konuşmak istedim ama bir türlü fırsat bulamadım buralarda yeni misiniz daha önce yoktunuz sanki " dedi.
"Yurt dışından yeni geldim ben babam ve annem oradalardı.Üniversite de iktisat alanında mastır yaptım ama babam vefat edince babamın vasiyeti için buraya dönmek zorunda kaldım " dedim
"Aa üzüldüm başınız sağolsun " dedi .
"Dostlar sağolsun teşekkür ederim.Yatırım yapmak istiyorum açıkcası ama İstanbul da neye yatırım yapılır hiç bir fikrim yok.Yüklü bir miras kaldı üzerime ama gençliğime verip onu siz nasıl diyor har vurmak istemiyorum " dedim.
"O zaman doğru adama rastladınız güzel bayan çünkü ben mülkiyet avukatıyım ayrıca bir holdingde ceo nun baş danışmanıyım " dedi.
"Öyle mi ne büyük tesadüf o halde yardım edeceğinizi umuyorum " dedim
"Nasıl bir yatırım düşünüyorsunuz " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanfictionNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.