Her gecenin bir sabahı var ve her yazın bir kışı ...
Yağız odadan çıkıp gitmişti o gider gitmez yataktan kalkıp Selim i aramıştım .'Selim temiz yorgan yastık getirir misin ' dedim .
Nasıl neden diyerek sorular soruyordu .' Bir şey mi yaptı yoksa sana ' demişti.'
'Hayır tabiki de sadece onun kokusu varken uyuyabileceğimi sanmıyorum ha unutmadan uyku hapım da bitmiş onu da getir yanında ' diye tembihlemiştim .Tamam beş dakikaya hazır ' demişti.
Gerçekten de 5 dakika sonra kapıyı tıklatmıştı Selim .Yanında bir hizmetçi ile girmişti .Kadına dönüp
Şu yorganı yastığı her şeyi değiştir.Yarın da bir kaç eşya gelecek bu odayı düzenleyeceksiniz ' dedim .Kadın tereddüt edip bana baktı 'Peki Yağız bey ' dedi .Kaşlarımı kaldırdım 'Anlamadım bir şey mi dedin '
-Hayır efendim özür dilerim her şeyi yapıyorum ' diyerek işe koyulmuştu.
-Hadi iyi geceler ' diyerek Selim de kadın da çıkmıştı.Yavaşça yatağa geçtim artık daha rahat uyuyabilirdim sanırım .Alışmalıydım buraya da odaya da ben artık Hazan Egemendim .En nefret ettiğim bu soyadına sahiptim ve bu soyadı ellerim ile yok edecektim...
Sabah olmuştu telefon zil sesiyle kalkmıştım .Kalkıp üzerime saten geceliğimi geçirip aşağıya inmiştim .Mutfak kapısına yaklaştığımda hizmetçilerin kendi aralarında konuştuklarına kulak misafiri olmuştum
-Dün Yağız bey odada kalmadı üzerine bu yeni gelin de yastığı yorganı değiştirdi .
-Ya zaten Nevin hanım onu kovmaktan beter etmişti .Mecburi bir evlilik diyor herkes .Yazık oldu Yağız Bey e çirkef suratlı kaptı .Kapıdan başımı uzatıp
-Size de günaydın ' dedim .İkisi de ellerinde ki tabakları yere düşürmüşlerdi .
-Dedikoducu ve artı beceriksiz çalışanlar demek en nefret ettiğim kovuldunuz .Valizinizi almayı unutmayın ' dedim .Aslında asla bir insanı işinden çıkartmak haddim değildi ama bu evde herkes düşmanım dı ve bu durumu artık lehime çevirme vaktim gelmişti buna da hizmetlilerden başlamalıydım .
-Sen kimin evinden kimi kovuyorsun ' diyerek arkamda belirdi Nevin.Derin bir iç çektim ve gülümseyerek arkamı döndüm
-Günaydın annecim bu sabah ta yüzünüzde güller açıyor sanırım ne mesut oldum şuan ' dedim .Cevabını beklemeden yukarı odama çıkmıştım .Sindiremeyip arkamdan geldiğini ayak seslerinden anlıyordum .
-Sana diyorum sana sen kim olduğunu zannediyorsun diyerek kolumdan tutup durdurmuştu .Durdum önce kolumu tutan ellerine sonra da ona çevirdim bakışlarımı .
-Size kaç kere bu evin tabusunu göstermem gerekiyor Nevin Egemen dedim .Kollarımı sıkmayı daha da sertleştirmişti.
-Oğlumundan da evimden de uzak dur ' dedi.Artık sinirlenmiştim gıcık bir kahkaha attım
-Artık çok oluyorsunuz Nevin Egemen .dedim .Haddinizi aşmayın dedim
-Allah Allah a benim nereden geldiğimi unuttun kızım sen sanırım senin gibilerini cebimden çıkartırım ben asıl sen haddini aşarsan şayet ' dedi cümlesini tamamlamadan.
-Aşarsam naparsınız aa yoksa öldürür müsünüz ' dedim .Tam bir şey diyecekken Hazım bey gelmişti
-Nevin napıyorsun sen diyerek Nevin e sert çıkmıştı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanfictionNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.