Mağlubiyet

332 33 106
                                    

Bu bölüm Hilal Yücel e gelsin :D İyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum bol bol umarım begenirsiniz   :) 

En zor sabahıma uyanmıştım .Bu sabah her zamankinden zordu...Yağız ın kokusu sinen yastığa baktım öyle sıkı sıkıya sarmışım ki yastık ezilmişti ..Onun varlığı olmadan olan bir sabah düşüncesi yine kalbimi acıtmıştı .Toparlanmak namına gidip elimi yüzümü yıkadım.Soğuk su yüzüme her çarptığında içime dökülen bir damla gibi hissediyordum...Zar zor da olsa toparlandım bugün şirketten Egemenleri silecektim güçlü durmalıydım ..Soğuk kanlılığımı korumalıydım .Hızla gidip üzerime elbise geçirdim bir tane saçlarımı düzleştirip hafif bir makyaj yapmıştım .Gözlerime ilk gün ki ifadeyi yerleştirdim ..Acıyı yaşayan onlar olacak Hazan kendine güven ! diye kendime destek verip aşağıya inmiştim ..

Selim kahvaltı hazırlamıştı "Günaydın iyi misin " diye soru yöneltti ."Elbette çok iyiyim bugün onları şirketten kovacağım Egemenleri bu Dünya dan sileceğim çok az kaldı " dedim zeytinin birini ağzıma atarken.Endişeli bakıyordu Selim bana 

"Öfkeyle oturup zararla kalkma Hazan .Acele ediyorsun anlık duygularla hareket etmezdik biz.Önce plan yapalım ince ince ilerleyim her zaman  ki gibi " dedi.

"Vaktim yok artık Selim görmüyor musun bu iş uzadıkça ben ben olmaktan çıkıyorum ve dönüşeceğim kişiden çok korkuyorum ne olursa olsun bir an önce kurtulmak istiyorum hepsinden " 

"Tamam yanında olacağım biliyorsun " dedi gülümsemeye çalışarak .

"Olmak zorunda değilsin Selim .Derya dan hoşlanıyorsun biliyorum bu işin sonunda Derya senden de nefret edecek .İlk defa seni mutlu gördüm istersen karışma hiç bir şeye Derya ya git inan tek kırgınlığım olmaz ya da kızgınlığım.Senin mutluluğun benim için önemli Selim bu zamana kadar hep benim için yaşadın artık kendin için yaşamalısın " Selim başını kaldırdı yutkundu söyleyecekleri onun için  de zordu eminim ..

"Bu işe beraber girdik beraber çıkacağız.Kardeşim ve annem herkesten daha önemli benim için " dedi ."Hem eğer Derya benim için doğru kişiyse zaten bunları neden yaptığımızı anlar " dedi .

"Özür dilerim ve teşekkür ederim " dedim gözlerim dolu dolu .Yemeğimizi bitirip şirkete gitmiştik .İlk gün geldiğim kadar heyecanlıydım .Derin bir nefes alıp şirkete adım attım.Selim dosyaları almak için odaya gitmişti .Koridorda etrafa göz gezdirdim gözlerim Yağız ı arıyordu .Gelir miydi acaba diye.Etrafta görünmüyordu tam arkamı dönerken birine çarptım ."Özür dilerim " dediğim de Yağız ın olduğunu gördüm .Gülümsedi .Şaşırdım ...

"Yağız " dedim kısık sesle.

"Merhaba siz Hazan Çamkıran bu şirketin sahibi olmalısınız .Ben Yağız Egemen bu şirketin eski ceo su " dedi elimi alıp ufak bir buse kondurmuştu .

"Napıyorsun sen " dedim şaşkınca

"Açıkcası bu denli güzel bir kadın olduğunuzu bilmiyordum " dedi .

"Yağız oyun mu oynuyorsun " dedim sesi sinirliydi dalga geçtiğine inamamıyordum

"Bazı şeylere sil baştan başlamak güzeldir derler atalarımız.Sil baştan her şeyi sıfırlamak istiyorum Hazan hanım neyse toplantınız var sanırım soldan ikinci oda " diyerek yanımdan ayrılmıştı .Arkasından bakakalmıştım..Selim "Hadi Hazan başlıyoruz " diyerek çağırdı .Yağız ı kafamdan silip toplantı odasına girdim .Bütün şirketin söz sahipleri bir aradaydı baş köşede Hazım oturuyordu .Tam karşısına oturdum ceketimi çıkartıp .Selim de yanıma geldi.

ELFİDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin