Yeni bölüm geldi bol bol yorum bekliyorum :))
Sabah olmuştu Yağız ın sarılan kollarında uyanmak muazzam duyguydu .Yüzüne bakıp yeni yeni oluşan kirli sakallarını okşayıp yavaşça bedenimi saran kollarını kaldırarak ayaklandım .Üzerime Yağız ın gömleklerinden birini geçirmiştim .Mutfağa ilerledim
"Hım ne pişirsem acaba diye buzdolabını açtım .Bir kaç sebze ve yumurta vardı. Yumurtaları alıp tezgaha koydum .Çaydanlık aradı gözlerim tezgahın üzerinde yoktu dolaplara baktığım da üst rafta olduğunu fark ettim .Boyum uzun olmasına rağmen çaydanlık öyle gerideydi ki uzanamıyordum .Biraz daha elimi uzattığımda arkamdan Yağız geldiğini hissettim nefesinden.Çaydanlığı alıp tezgaha koydu belime sarıldı .
"Napıyorsun sabah sabah " dedi sesi hala uykuluydu .
"Ne ara uyandın sen ses mi yaptım yoksa " dedim endişeli sesle.Dudaklarını boynuma gömdü
"Hayır bu koku gidince hissettim gittiğini .Öyle bağımlısı olmuşum ki 5 dakika ayrılınca fark ediyorum " dedi .Onun bu tarz sözlerine alışamamıştım .Yıllardır beklediğim sözler onun dudaklarından hiç çekinmeden dökülüyordu rahat bir biçimde.Bu duyguya sahip olmak öyle muazzam bir şeydi ki .
"Yemek yiyelim dedim biraz uyu dedim de uyanmışsın hemen " dedim gülerek.
"Uyanmasak mı acaba ya da yemekten önce tatlı mı yesem " dedi yanağımı öperek.
"Yağızcım rahat durur musun işlerimiz var fark ettirmemeliyiz biliyorsun konuşmalıyız " dedim .Kollarını gevşetti ve yüzü düştü .O da biliyordu şuan hiç bir şeyi unutmamıştık mutlu mesut cilveleşen bir çift olamazdık .Balayı yapan yeni çift olamayacak kadar sorunlarımız vardı .İç hesaplamasını henüz yapmamıştı Yağız biliyordum içinde kıyametler koptuğu gözlerinin en derininden belli oluyordu .Biraz kafasını dağıtması için dudaklarına yapıştım.Belimden tutup çekti kendine ve derin bir öpücük işledi ruhumuza.
"Bu tatlı için yeterlidir hadi yemek yiyelim " dedim geri çekilirken.Bir iç çekti memnun değildi ama yapmak zorundaydı içeri gidip giyindik .Kahvaltıyı hızlı bir şekilde yapıp salonda ki koltuklara oturduk .Plan yapmak zorundaydık
"Yağız baban zaafımız olduğunu biliyor birbirimize karşı kaç kere bunu kullanmak istedi bu yüzden aramızda ki yakınlığı bilmemesi gerek uzak durmalıyız o yokken " dedim.Suratını asıp bir koskoca Of çekti
"Sensiz kalmak zorunda mıyım " dedi kaşlarını çatarak
"Yağız en değer verdiğim insanlar ile saldırıyor ve bu işte baban yalnız değil.Seninle tehdit edilmek istemiyorum ya da sen benimle tehdit edil istemiyorum " dedim
"Yalnız olmadığını nereden biliyorsun " dedi
"O video da ki adam o değildi çünkü " dedim
"Harbi o videoda ne vardı soramadım kötüsün diye niye seni kaçırıp sana zarar verdiler Hazan " dedi. Yutkundum ona her şeyi anlatmıştım ama annemin işkence gördüğünü delirdiğini söylememiştim.Çünkü hiç kimse annemin yaşadığını bilmiyordu .Hazım ona ulaşamasın diye onu öldü göstermiştik ona zarar vermesin diye farklı isimle hastane de yatırıyorduk.
"O videoda bir adam bir kadına işkence ediyordu ama öyle böyle değil hayatımda görmediğim bir işkence .Video net değildi seçilmiyordu yüzleri kadının elleri zincirle bağlanmıştı asılmıştı .Adam mahvetmişti vücudunu ve kahkaha atıyordu öyle korktum ki izleyemedim devamını yüzlerini göremedim " dedim.O görüntüyü hatırlayınca bile ellerim ,vücudum titremeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanficNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.