Merhabalar öncelikler hayırlı ramazanlar :) Grip olup evde kaldığım için çok az bir şey yazdım kendimi daha iyi hissedince daha güzel bir bölüm gelecek merak etmeyin şimdilik bununla idare edin artık :)
Aşk paylaşılmaz
Anlatsan anlaşılmaz ...
Uyanmak böyle bir şey mi kafamda ki milyonlarca soruyla uyanmıştım .Dün geceden beri Yağız ile tek kelime etmemiştik sessizce uykuya dalmıştık .Arkamı döndüm çoktan gittiğini düşünüyordum ama Yağız yatağında arkası dönük uyuyordu hala.Başucumda ki telefonu elime alıp saate baktım 9.30 yazıyordu ..
''Yağız işe gitmiyor musun '' diye seslendim ama ses vermiyordu Yağız.
''Derin uykuya mı daldın yoksa dün fazla mı içtin ne bu uyuşukluk kalksana hadi '' diye ayaklanıp Yağız ın yanına gittim .Yağız diye dürttüğüm de terlediğini gördüm
'' Yağız diye alnına dokunduğumda cayır cayır ateşler içinde yandığını hissettim.
''Yağız iyi misin '' Güçlükle gözlerini araladı boğazını tuttu '' Çok fena hastalandım sanırım '' dedi güçlükle .'' Yapma ya napsak ki '' diye ayaklandım .'' Uyu sen geliyorum ben hemen diyerek aşağıya indim .Selim i kahvaltı yaparken gördüm ''Günaydın ne bu acele ''
''Günaydın Selim Yağız biraz hastalanmış ona doktor çağırsana '' Doktor gelip muayene etmişti Yağız ı .''Bugün dinlensin şu ilaçları kullansın geçmiş olsun diyerek gitmişti .Serum yiyince kendine biraz gelmişti en azından ayıktı .
''Babama söyler misin beklemesin beni şirkette ''
'' Olur söylerim ararım şimdi ''
''Sen gitmiyor musun ki şirkete diye sordu .Güldüm
''Bir eşin birinci vazifesi kocası hastayken onu iyileştirmektir değil mi gidip hasta çorbası yapayım '' dedim .Aşağıya indim merdiven de Selim beni bekliyordu
''Gelecek misin şirkete ''
''Yağız ı bırakmak istemiyorum şu Nevin i de hazır evde yokken rahatça evde oturuyum biraz',Ha sen bir git kontrol et napıyorlar diye ''
''Şey Hazan bende onu diyecektim bugün ben de gitmesem biraz işim var da ''
''Hayırdır ne işi ''
''Derya yı biraz dışarı çıkartmak istiyorum hava da güzelken '' dedi utanarak.
'' Selim bak kendini fazla kaptırma yoksa üzülebilirsin ''
''Bana diyene bak kelin ilacı olsa kendine sürermiş değil mi Hazan hanım '' dedi kahkaha attım
''Okey mesajı aldım sustum sen en iyisini bilirsin güveniyorum sana hadi iyi eğlenceler size '' diyerek mutfağa ilerledim.
Bütün çalışanlara başka işler verip mutfağa yalnızca ben girmiştim.Kendi ellerimle hasta çorbası dediğim bol sebzeli çorbayı yapmaya başladım .Soğanları doğrarken ilk okul anılarım geldi gözüme
-Kızım hadi zorla iç iyileşmek için zorundasın .Odanın içerisinde hasta hasta koşturuyordum içmem onda çok sebze var .O sıra babam yakalamıştı beni kucağına alıp burada koşan minik hasta Hazan hanım mı varmış ''
-Baba iyileştim ben içmek istemiyorum ''
-Bunu içer ve iyileşirsen söz sana dondurma yiyeceğiz hem de çikolatalı '' deyip küçük beni ikna etmişti ve o hasta çorbasını elleri ile içirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanfictionNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.