İyi okumalar lütfen gizli okuyucu olmayınn :) begeni ve yorumlarınızı eksik etmeyin ki diğer bölüme yazacak ilham bulayım
Hazım sinirle odaya girmişti " Abi ne demek oluyor bunlar o alışverişte benim de hakkım vardı " ."Ne hakkından bahsediyorsun sen daha dün ki bebeye yakalatıyordun malları "
"Ama yakalanmadık değil mi " dedi Hazım
"Mert olmasa zordu o biraz o kızın yan kolunu görmeseydi çoktan yakalanmış hapisi boylamıştık "
"Abi bak bu zamana kadar senin istediğin her şeyi yaptım ama hakkımı alamazsam bundan sonrası için beni unut "
Adam sinirlenip ayağa kalktı "Hazım babam sana da bana da mirasını bıraktı ama sen ne yaptın o aptal kıza kaptırdın şimdi de gelmiş benden hesap soruyorsun "
"Kimin yüzünden acaba 10 yıl önce olayı sen fişeklemedin mi "
"Kan davamız geri mi kalsaydı söylesene babamın mirasıydı onlar abimizi öldürdü sende onların oğlunu mesele kapandı gitti açıp durma artık "
"Kapandı mı nereye kapandı onların dölü benim evimde nefes alıyor oğlu olmamış peşimize düşen olmaz dedin kızları daha beter çıktı "
"Kanmasaydın Hazım kanmasaydın hallet gitsin o zaman "
" Hallet demesi kolay anasını da halletmiştin sözde bir de onun intikamı bindi üzerimize "
"Fazileti karıştırma şimdi " dedi sinirlenerek.
"Senin aptal takıntın yüzünden bu hale gelmedi mi olaylar " Adam kaşlarını çattı
"Hazım " dedi sert bir tonla .
"Hakkımı vereceksin paşa paşa biz boşuna mı bu işlere girdik "
"O şirketi yeniden almadan sana hak falan yok sana !" .Hazım sinirle çıktı odadan
"Allah kahretsin kapıyı yumruklamıştı.
******
Eve sinirle geçmiştim Yağız a olan öfkem bitmemişti .İyi akşamlar diyerek masaya oturdum masa da sadece Derya ve Selim vardı .İkisi de yüzüme bakıp "İyi misin sen " demişlerdi
"İyiyim canım ne olacak diye zoraki gülümsedim .Yukarıdan Yağız indi o sıra onun da hala bana öfkesi vardı gözlerinden okunuyordu bu .Önüme dönerek pilavı didiklemeye başladım .Seslenmedi ve sessizce oturdu masaya .Selim de Derya da bu korkunç sessizliğimize anlam veremiyorlardı.
"Nasıldı gününüz " dedi Derya sessizliği bozarak.
"Normal bir gün işte " diye cevap verdim .Derya bakışlarını Yağız a çevirdi. "Abi sen iyi misin kötü görünüyorsun "
"Yalanlarla dolu bir gün geçirdiğim için böyle görünmem normal " dedi bana bakarak.
"Ne yalanı " dedi Derya
"Doğru insanları seçmezse abin daha çok yalanlarla dolu gün yaşar Derya cım " diye ben cevap vermiştim.
"Doğru kime göre doğru insan acaba onu da düşünmek lazım demi Deryacım "
"Abin çok haklı abinin sözlüklerle işi hiç rast gitmemiş sanırım .Çünkü hiç bir kelimenin anlamını bilmiyor "
"Ne oluyor size " diye lafa karıştı Selim.
"Yok bir şey iştahım kaçtı diyerek masadan kalkmıştı Yağız.Ben de sinirlenip "Afiyet olsun size " diye ayrıldım masadan.
Odaya çıkıyordum ağır adımlarla.Derin bir nefes alarak girdim oda karanlıktı sırtını dönmüş yatmıştı Yağız.Yüzümü bile görmek istemiyorsun ha direk gelir gelmez yatağa geçtiğine göre peki o halde diyerek kıyafetlerimi alıp çıktım odadan .Derya nın odasına ilerledim Derya odasına yeni girmiş yatağına geçiyordu "Gelebilir miyim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
Fiksi PenggemarNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.