Satır arası yorumlariniz çok önemli benim için ,çok seviyorum okurken yarın yeni bolum de gelebilir 😍 İyi okumalar
3 yıl önce
Ayaklarım benden bağımsız hareket ediyordu. Selim kolumdan tutmuş götürüyordu '' Selim nereye gidiyoruz burası neresi " diye durdurdum.
"Yardım istemiyor musun abim burayı önerdi buraya getirdim işte " dedi .Karanlıktı oda ilerledikçe yansımalar çarptı gözüme..Bir adam bir sürü bilgisayarın bulunduğu bir ortamda ayak ayak üstüne atmış cips yiyordu.Yaklastik Selim i görünce ayağa kalktı .Uzun boylu siyah saçlı beyaz tenliydi oldukça yakışıklı ama bir taraftan da korkutucu görünüyordu.
"Selim olmalısın sen "
"Evet dedi Selim elini uzatarak.Ahmet abi gönderdi bizi "
"Haber verdi neydi sorun ".
" Biz bir kamera kaydı istiyoruz yalnız o an bütün ışıklar kesildiği için seçemedik siz becerebilir misiniz "dedi .Adam birden kahkaha atmaya başladı " Bu kadar basit olaylar için mi geldiniz maalesef bunlarla uğraşacak kaybedecek vaktim yok " dedi.Şaşırmıştım basit dediği şey benim hayatımdı .Anneme kimin ne yaptığını öğrenmek zorundaydım ..Selim "Lütfen bu çok önemli. " dedi .Adam o an gözlerini bana çevirmişti korkutucu baktığını hissedip Selim in arkasına gizlenmiştim."Çoluk çocuğun basit aşk hayatlarını öğrenmek için mi geldin " dedi .
Selim itiraz etti "Öyle değil diyorum ya "
"O zaman cesur olun bundan sonraki hayatınizda .Hadi simdi güle güle " diyerek ilerledi.Son şansım da elimden kayıp gidiyordu .Durdurmamız gerekti napacagımı bilmeden birden sertçe masaya vurdum .Adam durdu ve arkasını döndü.Ağlamıştım ama ayni zaman da da kızgındım .O kamera kayıtlarını bana göstereceksin.Benim anneme bunları kim yaptı tek tek görecegim anladın mı "
"Bu son çarem " dedim bir damla gözyaşı dökerek.Adam yine gülümsedi yanıma geldi ve elini uzattı
"Ben Emre Çelik ve sen " diyerek Selim e döndü adımı öğrenmek istiyordu "Hazan Çamkıran " dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
FanfictionNereye kaçarsan kaç, üç şey seninle gelir. 'GÖLGEN, ACIN VE GEÇMİŞİN'. Kaderin ise zaten Seni Orada Beklemektedir.