Aşk kırıntıları

277 34 96
                                    


En çok sesini aradım.
Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydiler hâlâ.
Gözlerini sildi zaman..
Dedim ya... Eylül'dü.
Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin
."


Zifiri karanlıktı ve gece bomboştu gelmemişti sinirliydi biliyordum .Yatakta döndüm durdum bir o yana bir bu yana.

Boş yatağına baktım Yağız ın .Sonra sessizce gelen bir ses işittim arkamı döndüm usulca.Sessizlik huzursuz ediyordu beni ona ne kadar zarar vermek istesem de bir yerlerde içimin bir köşesinde ona ait bir şeyler vardı biliyordum .Neden hala bunu kendime yapıyordum bilmiyordum o benim tanıdığım Yağız değildi esasen ama neden yüreğim inanmıyordu bana .Çocukluk aşkından daha fazlası olamazdı o benim için .Düşündüm aşık mıydım gerçekten yoksa geçmişten gelen intikamın belirsiz suçlaması takıntısı mıydı bu hissettiğim tarif edemediğim duygu ...

O sıra kafamın içerisinde ki kavgaya dur demek istercesine kapıyı açtı usulca.Arkamı döndüm gözlerimi kapattım .Seslenmedi ve o sessizlikle yatağına uzandı o da.Ne tuhaftır ki bu hareketine bile sevinmiştim .Kızsa da bana nefret dahi etse yine de dönmüştü odaya hafif bir gülümseme yerleşti çehreme ..

***

Sabah ın ışıkları ile gözümü açmıştım kafamı çevirdiğim de yatağında yoktu .' Gitmiş sanırım ' diyerek ayağa kalktım lavaboya doğru gittiğim de kapı birden açıldı .Yeni duştan çıkmıştı ve üzerinde pantolon vardı sadece üzeri ise çıplaktı .Saçları ıslaktı ve damlalar vücuduna doğru birer birer damlıyordu .Göz göze geldik tuhaf bir biçim de utandım belki de onu hiç bu kadar erkeksi görmediğim içindi .Konuşmadan lavaboya girecekken adım attığım yere adım attı önce sonra pardon deyince yine dip dibe gelmiştik .Gözlerimi gözlerine çevirdim bir insanın bakışları nasıl böyle derin olabilirdi .

-Geçebilir miyim müsadenle ' dedim .

-Yanaklarına allık mı sürdün sabah sabah dedi bana yer verirken .Ne alaka hayır ' dedim

-Yüzün ' dedi kendi yüzünde işaret ederek 'Al al olmuşta o yüzden ' 

-Ya ne demezsin ' diyerek banyoya kendimi attım aynaya baktım gerçekten de yanaklarım al al dı .Aptal Hazan aptal diyerek elimi yüzümü yıkadım.

Oda da hala bekliyordu saçlarını kurutuyordu .Ben de oturdum bir köşeye saç kurutmasını durdurup bana baktı 

-Seni hala affetmedim ' dedi. Başımı salladım 'Af dileyecek bir şey yapmadım sayın Egemen ' diye karşılık verdim.

-Senin derdin benle değil mi kızım aileme neden bulaşıyorsun ki ' dedi.Gerçekten sebebini bilmiyor muydu yoksa bana oyun mu oynuyordu bilmiyordum 

-Bana değil bence bunu babana sor kocacım hadi kahvaltıya inelim ' dedim gülümseyerek

Aşağıda masaya toplanmıştı herkes Nevin Hazım Derya ...Selim aşağıya indiğimi görünce yanıma eşlik etti 

-Günaydın ' dedi .Umarım gün ayar gerçekten ' dedim .Pür dikkat bir sessizlik hakimdi 

-Günaydın kocaman ailem ' dedim .Nevin beni görünce yine delici bakışlarını atmıştı .Tam kalkacakken Hazım durdurdu ve oturmaya devam etti .Yağız aşağıya inip Günaydın çıkmam gerek hemen deyip hızla çıkmıştı .Sevinmiştim onun yanında istesem de bir şey diyemiyordum .

-Selim televizyonu açsana bilirsin her sabah kahvaltı da tv izlerim ' dedim .Selim itiraz etmeden tv yi açmıştı .Kahvemi elime alıp sırtımı yasladım .Bir magazin programını açtı 'Nevin Egemen skandalı .Ünlü sosyetiğin gizli geçmişi ' diye manşetler vardı .

ELFİDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin