Sayuri

624 23 18
                                    

Jméno: Sayuri

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jméno: Sayuri

Věk: 23 let

Výška: 179 cm

Vzhled: Má světle modré oči, a blond vlasy, které si někdy, když ho začínají štvát, svazuje do culíku.
Pod okem se mu vyjímá menší jizva, která je vidět jen zblízka.
Je atletické postavy, jeho každoročním předsevzetím, je začít cvičit. (Ne že by to potřeboval)
V oblečení není vybíravý, vezme si cokoliv, co Akise ušije.

Minulost: Pochází z dlužnické rodiny. Jelikož jeho matka nebyla zrovna nejchytřejší, půjčila si na splátku do banky, u lichvy. Ti je obrali snad o všechno, co nevzala exekuce.
Hrdost jim samozřejmě nedovolovala použít azylové domy, či zařízení jim podobné.
Sayu se stal dítětem ulice, a později i kradl. Občas proto, že měl hlad, povětšinu času ale proto, že ho to bavilo. Dalo by se říct, že na to měl talent.
Na ulici by asi i zůstal, nebýt zapomenutého plakátu a snu.
U popelnic na třízený odpad, kde často nocoval, našel starý plakát. Byl už dost ošumtělý, i když své kouzlo neztratil.
'Cirkus Maxigia' hlásil plakát 'Místo, kde všichni naleznou domov'
Slovo domov, ho zarazilo. Moc nevěděl co to vlastně znamená.
A odtud vznikl sen mít vlastní cirkus, takový cirkus, který by mu pojem slova 'rodina' vysvětlil.
Najít pár lidí se stejným osudem, nebyl problém.
Zpočátku, o jejich cirkus nikdo nestál. Odevšaď je vyháněli, takže se zdálo že v dnešní době, už o cirkus nikdo nestojí.
Plánovali to vzdát, ale pak se to stalo. Maxigia, jak jejich domov a práci v jednom pojmenovali, se začala těšit úspěchu. Starostové měst je k sobě zvali. Lidé se jen hrnuli. A tak je tomu doposud..

Něco o: Klid a trpělivost mu rozhodně nechybí. Lenivost bohužel taky ne. Dokáže proležet klidně i hodiny v kuse.
Je milý a jeho povaha mu dovoluje vyjít snad z každým. Vůči lidem nemá předsudky.
Pokud ho naštvete, no... Nic moc nedělá. Když se mu nepovede vám to po dobrém vysvětlit, nechá to být.
Je to přece vás názor ne?
Rád se směje, na jeho obličeji je často vidět jen úsměv.
Z představení je zvyklý při mluvě gestikulovat rukama, za což si vždy vyslouží nějaké to popíchnutí.

Zajímavosti:
- Přátelé mu říkají Sayu
- V cirkuse zaujal místo principála, a kouzelníka na volné noze.
- Cizí lidé se domnívají, že je příbuzný    s Akisem.
- Rád slaví věci alkoholem.
- Miluje léto a procházky za tmy.
- Má řidičák snad na všechno.
- Dalo by se o něm říct, že je matka    celé jejich party.
- Bohužel ale neumí vařit.
- Jako jediný, vychodil celou základní školu.
- Později se sám naučil mluvit anglicky. (sice ne plynule, ale to mu zatím vždy stačilo)
- Bojí se bouřek.

Autor postavy: Kawaii_Sadist_


( credit for artist)
(obrázky k téhle knize mi nepatří, pokud by výtvor byl váš, a nelíbila se vám jeho reprodukace, napište mi a já ho smažu)


Our Circus [NEDOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat