Akise

374 18 10
                                    

Jméno: Akise

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Akise

Věk: 21 let

Výška: 172 cm

Vzhled: Má černé, delší, neposedné vlasy, a fialové oči. Je hubený, jeho tělo nemá moc specifických rysů.
Na pravém předloktí má tetování, v podobě masky. Její šňůrky se ozdobně táhnou okolo ruky, až k zápěstí.
Měl ho ještě předtím, než do cirkusu nastoupil.
Na své představení si rád vybírá staromódní oblečení. V civilu nemá stanovený styl, dalo by se říct, že nosí, co se mu v danou chvíli líbí.
Občas ho Yumi zkouší něci naučit na hrazdě, i když marně.

Minulost: Sayu našel Akiseho bloudit po městě. Akise sám nevěděl, co tam vlastně dělá. Jediné co si pamatoval bylo, že se chtěl smát.
Sayu s ním zašel do nemocnice, ale ukázalo se, že zde nemá občanství. Protože vypadal dezorientovaně, udělali mu prohlídku.
Nic mu však nebylo.
Zkontaktovaná policie si nevěděla rady. Tenhle klučina u sebe neměl jediný legitimační doklad, nebyl zaevidován v žádné zemi, a jediná kamera která ho zachytila, byla ta, na které se potkal se Sayem.
Založil si zde občanství, a vše k tomu potřebné. Policii to ale bylo podezřelé.
Jako by vůbec neexistoval. Rozhodla se ho pro jistotu pár dní sledovat... Nic nezjistili. Z případů se tak stala kuriozita, o které se nemluví před bulvárem.
Akise měl v tu dobu oči jen pro Saye. Měl tušení, že už ho někde viděl.
Proto byl nadšený, když mu nabídl, jestli by s ním nechtěl pracovat v cirkuse.

Něco o: Je to smíšek. Život nebere vážně. Chová se trochu jako malé dítě, a podobně i řeší problémy.
Je to zarytý optimista, za což ho Yugi nemá moc rád.
Jestli se Sayu často směje, tak Akiseho úsměv nikdy neopouští ze rtů.
A když ano, smějí se za něj jeho oči.
Místo chůze poskakuje.
Nepamatuje si nic, ze svého minulého života. Doktor mu tvrdil, že byl možným účastníkem nehody, ze které utržil amnézii.
To Akise vůbec neřeší. Má teď úplně jiný život, a představa jiného ho nijak neláká.

Zajímavosti:
- Umí šít. Když ještě začínali a neměli peníze, byl to právě Akise, kdo jim šil kostýmy.
- Když se směje, ve tváři se mu objeví drobné ďolíčky.
- Nemá rád hmyz.
- Neumí lhát.
- Ze všech herců, má nejraději Saye.
- Nejvíc ho potěší sladkosti.
- V cirkuse zaujal místo klauna.

Autor postavy: Kawaii_Sadist_

Our Circus [NEDOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat