Yugi

434 23 8
                                    

Jméno: Yugi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jméno: Yugi

Věk: 16 let

Výška: 156 cm

Vzhled: Má blond vlasy, a zelené oči, které si rád zdobí různými flitry, nejčastěji satanistických tvarů.
Během představení má vždy masku přes polovinu obličeje, protože si myslí, že vypadá cool.
I přes to že je malý, má široká ramena, a hluboký pohled.
Jeho úsměv připomíná úšklebek, při kterém vytřeští oči, a zvedne obočí.
Když se však usměje přirozeně, až lidsky dalo by se říct, je něco špatně. V tu chvíli, utíkejte.
Má radši volnější oblečení, o Sayuových košilých tvrdí, že vypadají jako svěrací kazajka.

Minulost: Hned poté, co ho matka porodila se octl v dětském domově.
Zde si ho adoptoval jeden zbožný pár, který o něm prohlašoval, že vypadá jako andílek. Z Yugiho se křesťan ale nikdy nestal.
Yugi zde do svých patnácti let vyrůstal, než se to stalo. Jeho otec přišel o práci v kostele. Dával to za vinu Ďáblu, a jeho žena tomu samozřejmě věřila.
Později se z Yugiho otce stal fanatik, vidící všude bohozrádce.
Dostalo se to až na takovou úroveň, že požadoval od církve očistu pro svého syna, který byl prý, posednut démonem zkázy.
Když ho církev odmítla poslouchat, obrátil se k jisté sektě. Rok do ní, se svým synem a manželkou chodil.
Oba rodičové plně věřili slovům, co kázal tamější kněz. Jen Yugi nechápal, co na těch blábolech vidí.
Svůj názor si nenechal pro sebe, načež si vysloužil přednášku, na téma 'Rouhání' a 'Kacířství je zlo'. Když ani po tomhle svůj názor nezměnil, chtěli na něm provést další očistu.
Po důkladném vysvětlení co se bude dít, poslal na svoje rodiče sociálku.
Do 18ti měl být v dětském domově, jenže se naskytla vítaná změna.
Sayu ho adoptoval.

Něco o: Yugi je tichý, mlčenlivý typ. Společnost moc nemusí, stejně tak lidi celkově.
On sám by to nikdy nepřiznal, ale je Sayurimu vděčný, že mu dal nový život.
Saye nepovažuje za otce. S tímhle návrhem přišel sám Sayu, když mu nabízel adopci.
Nápad s cirkusem přišel Yugimu zpočátku směšný, teď by však neměnil.
Jeho humor je trochu zvrácený, ale všichni si na jeho morbidní styl přemýšlení zvykli. Aspoň se směje..

Zajímavosti:
- Nesnáší narážky na svou výšku.
- Své adoptivní rodiče nikdy neměl rád.
- 'Rodiče' ho učili doma, takže číst a psát pro něj není problém.
- V cirkuse vystupuje jako 'loutkář'.
(uvidíte v příběhu)
- Když nevystupuje, pomáhá v zákulisí, kde má často nervy na Saye, který... Prostě nebere svou práci vážně.
- Nemá rád cizí doteky.
- Vadí mu kočky.
- Rád děsí lidi.
- Nemá rád pálivá jídla.
- Je hodně náladový.

Autor postavy: Já

Our Circus [NEDOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat