13#

77 10 10
                                    

„ No tak lidi soustřeďte se!“ promnul si čelo Sayu. Všichni seděli namačkaní v Yugiho maringotce, ve které byla, jako v jediné, klimatizace.
„ Víš jak je těžký přemýšlet?“ prohl se znuděně Yumi v zádech.
„Pro některé z nás určitě hodně.“ rýpl si hned Yanashi.
„ Hey! Já nejsem jedinej tupej!“ vyjekl uraženě Yumi. „ Koukni se na Akiseho.“
„ Hmfh?“ zahuhlal jmenovaný s plnou pusou.
„ Lidiii....“ povzdechl si Sayu. Zítra bylo vystoupení a nikoho pořád nenapadlo dobré téma.
Sayu se trochu obával, že Akise bude z dřívějšího... Skoro polibku skleslý. Ale jestli byl, nedával to najevo. Jediné co něco naznačovalo, byly jeho nafialovělé oči, z nedostatku spánku.
Jediní kdo jednali divně byl Yanashi s Yumim. Jako by jejich vzájemná rivalita nějak vyprchala. Jistě, jejich narážky zůstaly, ale... Jako by se mezi nimi změnila atmosféra.
Možná se konečně skamarádili..
A pak tu byl Tooru, který se neustále vyhýbal Sayuovu pohledu. Proč?
Dnešek byl nějaký divný..
„ Co takhle kdybysme si všichni vzali kočičí ouška a ocásky?“ navrhl nadšeně Yumi, který měl takových věcí zásobu.
„ Kinky~“ neodpustil si Yanashi.
„ Já se za kočku převlíkat nebudu.“ zamračil se Yugi.
„ Spíš za kotě.“ opravil ho Tooru narážejíc na fakt, že Yugi je ze všech tady nejmladší.
„ Pomooc pedofil! Ode dneška už nespím!“ zvolal hned dramaticky Yumi a skácel se na Yanashiho.
„ Oh Tooru, tak ty takhle jo~?“ rozcuchal Yanashi Yumimu vlasy, čímž ho donutil z něj slézt.
„ Yugi uteč!“ nabádal ho hned Yumi.
Yugi je jen všechny zoražil tím nejnaštvanějším pohledem, jaký mohla historie kdy zaznamenat.
„ Ale není pedofil Akise? Však on pořád jí sladkosti.“ podotkl zadumaně Yanashi.
„ Určitě v nich něco má..“ nasadil hned chytrý výraz Yumi.
„ Co by v nich bylo? Jsou úplně v pohodě.“ bránil své zlatíčka hned Akise. A aby potvrdil svá slova, nacpal si do pusy další hrst gumových medvídků.
„ Tohle je beznadějný..“ zasmál se zoufale Sayu. „ Všichni ven. Tooru, ty zůstaň.“
„Ale tohle je můj pokoj-“ než mohl Yugi dokončit svou stížnost, byl přerušen Sayuem.
„Ven Yugi.“ usmál se na něj Sayu úsměvem, který naznačoval že jestli neudělá co se po něm chce, bude to hodně zlé.
.................................
„ Bez nich to bude lepší.“ ulevil si Sayu. „ Teď můžeme pokračovat.. Nenapadá tě ještě nějaký téma, který jsme nepoužili?“ rozvalil se Sayu na Yugiho posteli.
Tooru bezeslov sledoval Sayuovo tělo, ležící na matraci.
„Mmh? Jsi v pořádku?“ zvedl hlavu Sayu.
„ Jen přemýšlím.“ vymyslel si hned Tooru.
„Aspoň někdo.“ zasmál se Sayu a poklepal na postel.
Tooru, I když nerad, si sedl na konec postele. Sayu pokrčil nohy, aby udělal svému druhovy trochu víc místa.
Tooru si opřel hlavu o stěnu. Nechtěl se na Sayua dívat. Ne po tom co viděl včera večer.. Co si myslel.. Že by měl u Sayua šanci? Hloupost..
„ Tooru... Co je s tebou?“ dloubl ho Sayu nohou do stehna.
„ Nic..“ věnoval mu Tooru pohled úkosem.
Sayu se vymrštil do sedu a položil Tooruovi ruku na koleno. „Podívej se mi do očí a řekni, že je všechno v pořádku.“
Tooru nechtěl vidět jeho tvář. Musel by se totiž potýkat s jeho nádhernýma modrýma očima, kterým nemohl lhát. A jeho rty..
„ Nepřeháněj Sayu..“ odstrčil Tooru, ač nerad, Sayuovu ruku.
„ Když myslíš.. Ale jestli máš jakýkoliv otázky, ptej se.“ věnoval mu Sayu vlídný úsměv.
„ Vlastně mám.. Jak dlouho už jste s Akisem spolu?“
Sayu se nad jeho otázkou málem zadusil. Musel si odkašlat, aby našel zpět svůj hlas. „ Nikdy jsme spolu nebyli Tooru. Jak tě to napadlo?“
„ Kluci něco říkali..“ zamumlal Tooru, který mu moc nevěřil.
„ Oh, asi nás někdo musel včera vidět, při...“
„Při?“ povytáhl obočí Tooru nejistý tím, jestli to chce vůbec vědět.
„ Akise se mě pokusil políbit. Nic víc.“ pokrčil rameny skoro bez zájmu Sayu.
„ Oh... Takže...“ Tooru nevěděl co an to říct.
„ Co takhle se vrátit k našemu tématu?“ navrhl Sayu.
„Vlastně... Něco mě napadlo.“ podíval se Tooru Sayuovi do očí.
..........................

Yumi stál ve své koupelně před zrcadlem. Byl večer a on se snažil přijít na vhodný makeup k jejich světobornému tématu, jež znělo "Duha".
Yumi si poprvé myslel, že by mohl každý představovat jednotlivou barvu. Ale poté co kluci odpoledne dovezli kostýmy, bůh ví odkud, poznal jak moc se mýlil, a musel svůj prvotní návrh, že bude představovat růžovou, překopat. Jeho kostým byl celý duhový.
Od té doby co si ho poprvé vyzkoušel, už ho nesundal. Ne že by se mu nějak zvlášť líbil, ale byl hodně, a když říkám hodně, myslím opravdu hodně přiléhavý. Vrchní díl měl odhalená ramena se spadlými rukávy, které byly na Yumiho vkus až moc dlouhé. Na vystoupení si je bude asi muset vyhrnout.. Nebo poprosit Akiseho aby mu je zkrátil. Spodní díl byly v podstatě legíny, samozřejmě duhové, jako zbytek outfitu. Jediné co se mu na nich líbilo bylo, že mu dobře rýsovaly zadek.
Po dlouhé době scroolování pinterestem si konečně našel něco co ho oslovilo. Proč ho to nenapadlo už na začátku?
Duhové slzy. Cliché makeup ke cliché vystoupení. I jeho hudba k vystoupení byla smutná a otravná.
Jako prvek si zvolil hrazdu, kterou plánoval obmotat duhový i mašlemi. Ještě nevěděl kde je sežene, ale věděl že je tam prostě musí mít.

„ Sluší~“ uslyšel za sebou povědomí hlas.
„Yanashi~.. Jak ses sem dostal?“ dotáhl si poslední stín Yumi.
„Bylo odemčeno.“ ušklíbl se Yanashi.
Až teď se na něj Yumi otočil. Byl taky ve svém kostýmu.
Na jeho očích seděla škraboška, v tmavě duhových odstínech. Kalhoty z černé kůže byly na mnoha místech roztrhaná a obšita duhovou látkou. Bílá košile s krátkým rukávem dovolovala Yumimu vidět Yanashiho dokonalé svaly. A jako posledním prvkem byl plášť, který za ním stál jako stín.
„ Líbí se ti co vidíš~? “ ušklíbl se Yanashi.
„Ano~“ zajiskřilo Yumimu v očích.
Yanashi přistoupil k Yumimu a zezadu ho objal. Yumi ho pozoroval v zrcadle, před kterým se ještě před chvílí maloval.
Pak ale ucítil náhlou bolest na krku, jak se Yanashiho zuby zakously do Yumiho nebohé kůže, zanechávajíc za sebou rudé, viditelné znaménko.
„Proč jsi to udělaaaal.“ zaklonil Yumi hlavu. „ To bude trvat věky než to zakryju makeupem-“
Yanashi ho opět kousl do krku. „ Nemyslím si, že je dokážeš zakrýt všechny~“

Wohooooow... Kapitola skoro o ničem xdd
Chyby opravím později ://

Tsukiyama_fan

Our Circus [NEDOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat