Kazumi

342 21 5
                                    

Jméno: KazumiVěk: 21 letVýška: 175 cmVzhled: Přírodně má blond vlasy, ovšem díky malichernosti z mládí se z nich stala tyrkysová

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Jméno: Kazumi
Věk: 21 let
Výška: 175 cm
Vzhled: Přírodně má blond vlasy, ovšem díky malichernosti z mládí se z nich stala tyrkysová. Barva se mu zalíbila tak moc, až se jí rozhodl udržovat. V pravém uchu nosí náušnici, zakoupenou ke svým 18tým narozeninám.
Podél klíční kosti má tetování hadích šupin, které vzniklo nedávno. Ještě má starší tetování, pro diváky často neviděné. Podél páteře se mu táhnou psí tlapky. Je mírně sportovní postavy, plus z něj jeho výška dělá člověka, kterého si hned všimněte.
Oči má zelené, se žlutým kroužkem.
Nejraději nosí volné oblečení, s čímž Sayu vůbec nesouhlasí. Vždy když se naskytne příležitost ho nasouká do svých uknutých džín.

Minulost: Kazumi vyrůstal s dědečkem. Otec od matky utekl, a ta se následně upila k smrti. To se ale malý Kami, jak ho děda nazýval, dozvěděl až dlouho poté. Dědeček vlastnil zverimex, a doma je jim to také hemžilo zvířaty. Od nich Kazumi pochytil svou mlčenlivost, a schopnost vyjádřit věci pohledem.
Když mu bylo patnáct let, dědu potkala srdeční příhoda. Musel proto zůstat v nemocnici, kde na následky také podlehl. Kazumi putoval k adopci, tedy měl. On ani náhodou nesouhlasil s tím, že nechá zverimex zavřít. Vzal z něj hada Kima, nejoblíbenější zvíře jeho dědy, a utekl pryč.
Nakonec skončil na ulici.
Kde ho našel Sayu.

Něco o: Jak jeho minulost vypovídá, má hrozně rád zvířata. Jemu jedno, jaké jsou. Někdy se zdá, že je se zvířaty víc než s lidmi. Cirkus samotný vlastní pouze hada Kima, většinu zvířat si po domluvě půjčují ze zoo, nebo odhovaných veteránů. (uvidíte v příběhu)
Kazumi je tichý, no představení miluje. Rád ukazuje lidem, že i predátoři mají srdce.

Zajímavosti:
- Je vegetarián
- Dědeček ho naučil spoustu o botanice
- Neumí jezdit na kole
- Nikdy se ještě nelíbal
- Nikdy nezapomíná
- V curkuse zaujal místo krotitele zvířat

Autor postavy: Já a Kawaii_Sadist_

Our Circus [NEDOKONČENÉ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat