*ჰარი*
ერთი კვირა გავიდა მას შემდეგ რაც ვერონიკა საავადმყოფოში წევს უგონო მდგომარეობაში. ექიმები ვარაუდობენ,რომ კიდევ რამდენიმე კვირა ასე იქნება.
მსგავსი ავარიის შემდეგ ბევრი ადამიანი იღუპება ხოლმე მაგრამ მან მოახერხა გადარჩენა.ახლა კიდევ სიკვდილს ებრძვის. ეს კი ძალიან რთულია მისთვის, ორივე ბარძაყის ძვალი მოტეხილი აქვს ასევე ტერფის ძვლები. ნეკნის ძვალიც გაბზარული აქვს რის გამოც თავისით სუნთქვა არ შეუძლია.
დაჯახების შემდეგ თავი დაარტყა რის გამოც ტრამვად ძლიერი ტვინის შერყევაც მიიღო. ვერ ვიჯერებ,რომ ამდენი რამ ამ ერთ პატარა გოგონას შეემთხვა.
ეს კვირა საავადმყოფოში გავატარე,არ შემიძლება მისი დატოვება.ყოველ წუთს ექიმისგან რაიმე ახალს ველი მაგრამ ვერაფერს მეუბნებიან ეაც მანადგურებს.***
სახლში ამ ერთი კვირის განმავლობაში პირველად წამოვედი. ეგრე სააბაზანოში შევედი,ტანზე გავიხადე და ცხელი შხაპის ქვეშ დავდექი. ცოტა მოვდუნდი რამის აქვე ჩამეძინა.
დიდი ხანია ნორმალურად არ მიძინია,
დაბანას როდესაც მოვრჩი პირსხოცი შემოვიხვიე წელზე, სარკის წინ დავდექი და წვერის საპარსი ქაფი წავისვი,
ლოყაზე სამართებელი ნაზად ცამოვიტარე და "გავიპარსე". ოთახში გასვლისას ჩემი ტელეფონი აწკრიალდა.
ნაილი მირეკავდა.
-გისმენ ნაილ?
-გამარჯობა ჰარი. შენთან სათხოვარი მაქვს.
-მითხარი რა არის.
-უკვე ერთი კვირა გავიდა. შეგიძლია საავადმყოფოში წამიყვანო? ვერონიკას ნახვა მინდა.
-ხომ იცი,რომ კომაშია? - ჩუმი ოხვრით ვთქვი.
-ვიცი.. მაგრამ შორიდან მაინც შევხედავ. -უარი აღარ ვუთხარი რადგანაც ატირებული ხმა ჰქონდა თანაც ისინი ბავშვობიდან მეგობრობენ იმსახურებს მის ნახვას მიუხედავად იმისა,რომ რონი გონს არ არის.
-კარგი სკოლაში მოგაკითხავ გაკვეთილების შემდეგ. - მხოლოდ ეს ვუთხარი და საწოლზე დავწექი.
თვალები დახუჭული მქონდა მაგრამ ვერ ვიძინებდი,სულ ვეროიკაზე მეფიქრებოდა. მის ლამაზ ღიმილზე, თვალებზე, სხეულზე.
მასთან ერთად გატარებულ თითოეულ წამზე.
როდესაც კომიდან გამოვა ვახარებ იმ ამბავს,რომ მეგანს დავშორდი.
ნუ არც უნდა დავნიშნულიყავი მაგრამ გაბრაზებულზე სისულელე გავაკეთე.
ზუსტად ქორწილის დღეს რონის გამო დავტოვე ქორწილი,ის კიდევ მომივარდა საავადმყოფოში და გამომიცხადა შემარცხვინე და ვშორდებითო. უკან გაკიდებას არც ვაპირებდი.
YOU ARE READING
Bad Romance H.S(დასრულებულია)
Fanfictionდიდი ავტო კატასტროფის შემდეგ ვერონიკა ემბრიჯი ახალ ცხოვრებას იწყებს სუფთა ფურცლიდან. ჰარი სტაილსი რომელიც ერთ დროს მისი დიდი სიყვარული იყო გაქრა. მისი გონებიდან დაიკარგა ყველა წამი რაც მასთან ერთად ჰქონდა გატარებული ბედნიერი თუ სევდიანი.