მუცელზე ნაზი კოცნების დატოვება დაიწყო, მეღიტინებოდა მისი ოდნავ ამოსული წვერით, რომ მეხებოდა
სასიამოვნო გრძნობას მიტოვებდა.
მის თმაში უმისამართოდ მქონდა თითები შეცურებული,სიამოვნებას კვნესასთან ერთად მისი კულულების მოქაჩვით ვამჟღავნებდი.
უფრო დაბლა იწევდა რის გამოც სუნთქვა უფრო მიხშირდებოდა,ფეხები გამაშლევინა და მათ შორის მოექცა. პირით ღრმად ვსუნთქავდი, მისი ყურება თავბრუს მხვევდა. ბარძაყზე ნაზად მაკოცა და ამომხედა, ქვედა ტუჩს ვუკბინე უკვე ვეღარ ვითმენდი ისე მინდოდა მისი შეხება და შეგრძნება.
მისი ენის შეხებისას მთელს სხეულზე ცეცხლი მომედო. ლოყები ამიხურდა, ამის დასაფარად თავი უკან გადავწიე ჭერს მივაშტერდი რომელიც თანდათან ბუნდოვანი ხდებოდა, სიამოვნებას რომელსაც ჰარის ენის შეხება მანიჭებს წინააღმდეგობას ვერანაირად ვუწევ, მთელს ოთახში მხოლოდ
ჩვენი კვნესის ხმა ისმის.
-პატარავ მინდა მიყურო. გთხოვ. - ჩუმად ამოიკვნესა,თავს ძალა დავატანე თვალები გამეხილა.
-ააჰ..- მისი მოქმედების გარეშე აღმომხდა კვნესა, მის შეხედვაზეც ცუდად ვხდები.
ცოტახანს მიყურებდა, მზერით მწვავდა.
მაშინ გამოვედი მისი ჰიპნოზიდან როდესაც ჩემში ზედმეტად ღრმად შეყო თითები.
-ჯანდაბაა!- დავიკივლე და ქვედა ტანი ჰაერში ამეწია.
-მოგწონს?
-ჰო..
-რა ჰო?
-მომწონს!
-შენი ხმა რატომ არ მესმის მაშინ?-თითები უფრო სწრაფად აამოძრავა.
-ააჰ! ჰარი..-თმაზე მოვუჭირე ხელები რაზეც ამოიკვნესა და თავი დახარა, თითებთან ერთად ენასაც ამოძრავებდა ეს ყველაფერი კიდევ მაგიჟებს.
-უფრო ხმამაღლა! თორემ შევწყვეტ!
-ამის..დედაც გააგრძელე..-ხმამაღლა ამოვიკნავლე.-ჰარი.. მგონი..აჰ!- საწოლიდან წამოვიწიე ვგრძნობდი, რომ ეს პიკი იყო.
-გაათავე პატარავ მიდი.- მისი სიტყვების შემდეგ ვიგრძენი როგორ გავათავე.
ისევ საწოლზე დავბრუნდი და ღრმად დავიწყე სუნთქვა. ჰარი მაღლა ამოიწია და ტუჩებზე დამეწაფა.რაც ძალა მქონდა მივაწექი და გვერდით გადავაბრუნე,მის ზემოდან მოვექეცი და ახლა მე დავუწყე კოცნა.
-რას აკეთებ.- სიცილით თქვა.
-გაჩუმდი.- პირზე ავაფარე ხელი, კისერზე დავუწყე კოცნა რაზეც ამოიკნავლა, ხელი მოვაშორე პირიდან, რომ მისი კვნესა გამეგო.
-კარგი სუნი გაქვს.- ამოვიბუტბუტე და ახლა მეორე მხარეს დავუწყე კოცნა.
-მმჰ.. უბრალოდ, რომ დაიძინო არ გინდა?
-შენ გეძინება?- ზემოდან დავხედე.
-არა.
-ხოდა არც მე.- ლოყაზე ვაკოცე ნაზად.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bad Romance H.S(დასრულებულია)
Fanficდიდი ავტო კატასტროფის შემდეგ ვერონიკა ემბრიჯი ახალ ცხოვრებას იწყებს სუფთა ფურცლიდან. ჰარი სტაილსი რომელიც ერთ დროს მისი დიდი სიყვარული იყო გაქრა. მისი გონებიდან დაიკარგა ყველა წამი რაც მასთან ერთად ჰქონდა გატარებული ბედნიერი თუ სევდიანი.