chapter13

1.7K 110 22
                                    

*ლუი*
რამდენიმე კვირა იქნება გასული რაც ვერონიკა არ მომინახულებია,დღესაც ჰარიმ მაიძულა მისთვის მეყარაულა,ვიდრე ეჭვიანი „მამიკო" სამსახურიდან არ დაბრუნდებოდა.
ვერონიკასთან გართულება არ მაქვს მართლაც ძალიან კარგი გოგოა,გაცნობის დღიდანვე შევძელი მასთან საერთო ენის გამონახვა რასაც სხვა მის თანატოლებთან განსხვავებით ვერ გავხდი.

მიუხედავად იმისა,რომ მე და ჰარი ბავშვობიდან ვმეგობრობთ ვერონიკაზე ერთი სიტყვაც არ დაუძრავს ვიდრე ავარია არ შეემთხვა საბრალოს.
მასზე პირველად ჰარის ქორწილში გავიგე,თურმე ჩვენი პარტნიორი დიზაინერის გერი ყოფილა,
ალბათ ადრე,რომ ეთქვა ჩემთვის 16 წლის გოგოსთან სიყვარულით მაქვს სექსიო მაგრად დავცინებდი, მაგრამ როდესაც მის აქვითინებულ სახეს ვუყურებდი საავადმყოფოს შესასვლელთან მართლა დავრწმუნდი მის გრძნობებში.

როდესაც სამის ნახევარი შესრულდა რონის სკოლასთან ვკყავი,რამოდენიმე წუთში კიდევ ისიც გამოვიდა, ჩემი დანახვა და მისი წივილით გამოქანება ერთი იყო.
სიმართლე,რომ ვთქვა ყველა ბრაზი და წყენა ერთმა ჩახუტებამ წაიღო.

-მომენატრე ლუუ..-ლოყაზე თამამად მაკოცა და ისევ ჩამეხუტა.

-მეც პრინცესავ. ცივა წამო დროზე მანქანაში ჩავსხდეთ.- კარი გავუღე რაზეც გამიღიმა და სწრაფად ჩახტა შიგნით.

-რამ გაგახსენა ჩემი თავი?-სიცილით გამომხედა.

-შენმა საყვარელმა.- როდესაც გავხედე ლოყები სრულიად გაწითლებული ჰქონდა.

-საყვარელმა?

-ჰარი..ჰარი უნდა მეთქვა.-მანქანა დავძარი და გზა გავაგრძელე.

-ჰარი და საყვარელი რა შუაშია?-დაბნეულმა შემომხედა

-უბრალოდ..ვიგულისხმე,რომ..თქვენ ხო ურთიერთობაში ხართ..სექსი და რამე.-არაფერი უპასუხია.

-გშია? სადმე შევიაროთ.

-არა უბრალოდ სახლში დამტოვე ბევრი სამეცადინო მაქვს.-შევატყე,რომ ჩემი სიტყვები ეწყინა. რა დებილი ვარ. ვერ განვსაზღვრე რას ვროშავდი.

Bad Romance H.S(დასრულებულია)Where stories live. Discover now