Chapter 25

1.2K 86 32
                                    

-ვერონიკა შეგიძლია მითხრა რა ხდება შენსა და ჰარის შორის?-როდესაც ჯეიკობმა ეს მკითხა წამიერად ადგილზე გავშრი. არ ვიცი რა დამემართა, თითქოს ვცდილობდი რაღაც ისეთი მომეფიქრებინა რაც ამ სიტუაციიდან გამომაძვრენდა, მაგრამ ამ ყველაფრის მაგივრად უფრო ვიბნეოდი.
-ვერონიკა წუხელ სამზარეულოში თქვენი ტანსაცმელი ვოპოვე, შემდეგ ოთახშიც გნახეთ როცა გეძინათ..-ჯანდაბა..დიდ შარში ვარ!

***
-დიდი ხანია რაც ერთმანეთს ხვდებით?- მის კითხვაზე მხოლოდ თავი დავუქნიე,არ შემეძლო მისთვის თვალებში შემეხედა,არ ვიცი რა მჭირს,მრცხვენია და თან გული უცნაურად მიძგერს,ყურებში მესმის ბაგაბუგი, თითქოს ახლავე უნდა გასკდეს და მომკლას აქვე.
-შარლოტასაც არ ეცოდინება..-ისევ თავი გავაქნიე და ფანჯრისკენ გავატრიალე თავი,ტუჩზე ვიკბინე მწარედ, მაგრამ ცრემლები მაინც ვერ შევიკავე. ჯეიკობის ხელი ვიგრძენი,ჯერ მხარზე შემდეგ მისკენ მიმატრიალებინა სახე,თავის ჩახრა მინდოდა, მაგრამ უფლება არ მომცა.
-ნუ ტირი, უბრალოდ მომიყევი.
-რა..რა მოგიყვე..-თვალებიდან ცრემლები თავისით მდიოდა,ხელის გულებიც სასტიკაც გაოფლიანებული მქონდა.ასეთ სიტუაციაში პირველად ვარ, როდესაც არ ვიცი რა ვთქვა ან რა გავაკეთო.
-საყვარელო ძალიან გთხოვ არაფერი დამიმალო,მე ყველანაირად გვერდში დაგიდგები უბრალოდ მინდა მითხრა,ჰარი ხომ არ გაძალებს ამას?
-არა..
-დარწმუნებული ხარ? ის შენზე დიდია.კაცია, ადვილად შეუძლია ნებისმიერი შენხელა გოგოს შეცდენა.-სლუკუნით გავაქნიე თავი შემდეგ ცრემლები შევიმშრალე, მაგრამ ამაოდ,ახალმა წვეთებმა ისევ გაიკვლიეს გზა ჩემს წითელ ლოყებზე.
-არაფერს მაიძულებს..არც შევუცდენივარ..უბრალოდ..
-მიდი გააგრძელე.
-მე ის მიყვარს..ძალიან მიყვარს და მასაც იგივე გრძნობები აქვს ჩემს მიმართ..
-საყვარელო,რა მიამიტი ხარ,არ მინდა რაიმე გაწყენინო, მაგრამ ჰარი გატყუებს, შენ ნამდვილად ლამაზი ხარ იმისათვის, რომ მას მოსწონებოდი და შენი ხელში ჩაგდება უნდოდა მხოლოდ..
-არა..არა..ჯეიკობ ეს ასე არ არის,მართლა.
-მაშინ რატომ არავის ეუბნებით?
-მეშინია..ვიცი, რომ დედა გაბრაზდება,ის დაგვიშლის..არ მინდა ასე იყოს.
-თუ ხვდები რატომ გაბრაზდება შარლოტა?
-კი ვიცი..ჰარი მისი მეგობარია,მე მისი გერი, ჩვენ კიდევ..ჩვენ..-უფრო ავტირდი რაზეც ჯეიკობმა ჯიბიდან ხელსახოცი ამოიღო და მომაწოდა.
-მისმინე, მე მჯერა შენი, რომ გიყვარს, მიუხედავად იმისა, რომ ჰარის გრძნობებში ეჭვი მეპარება, მაინც მჯერა შენი მონაყოლის.
-დედას ეტყვი..?
-რა თქმა უნდა, არა. ეს შენგან უნდა გაიგოს. სჯობს დაელაპარაკო და აუხსნა რას გრძნობ.
-არ ვიცი..
-მე არაფერს გაიძულებ. უბრალოდ აჯობებს, რომ უთხრა.
-და შენ რატომ არ ეტყვი?
-ჩემგან, რომ გაიგოს იმაზე მეტად გაბრაზდება ვიდრე შენ, რომ დაელაპარაკები და აუხსნი. -რაღაცნაირად მისგან თანადგას ვგრძნობ,ამ საუბრის განმავლობაში არ მიგრძვნია ცივი ან მკაცრი სიტყვა. ძალიან მრცხვენია ჯეიკობის და მეშინია იმის თუ რა შეიძლება მოხდეს, თუ დედას ვეტყვი ამის შესახებ.
-არამგონია ახლა რამის ხასიათზე იყო, მაგრამ თუ გინდა პიცა გავაკეთოთ.
-მართალი ხარ არაფრის ხასიათზე არ ვარ, მაგრამ კარგი..-მსუბუქად გამიღიმა და მანქანა დაძრა.

Bad Romance H.S(დასრულებულია)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora