Cahapter 12

1.6K 96 10
                                    

*ჰარი*
ოფისში მოუსვენრად ვიჯექი ვიდრე ვერონიკა იმ ტიპთან ერთად იყო. ძალიან არ მომწონს დიდ დროს მასთან რო ატარებს.
ორი საათია უკვე მასთან ერთად არის.
-მისტერ სტაილს ტელეფონზე გკითხულობენ.-ოფისის ტელეფონში ჩემი მდივნის ხმა გაისმა.
-ვინ რეკავს?
-ქალბატონი მეგანი. -თვალები ავატრიალე.
-კარგი მადლობა.-მდივანს გავუთიშე და მეგანს ვუპასუხე.
-გამარჯობა საყვარელო.
-რა გინდა მეგან.-ამოვიოხრე.
-უბრალოდ შენი მოკითხვა მინდოდა.
-მე ყველაფერი რიგზე მაქვს.
-დარწმუნებული ხარ?- ხმა არ გავეცი მხოლოდ ამოვიოხრე.
-მომენატრე. შენ არა?
-ამისთვის დამირეკე?
-ხო გითხარი უბრალოდ მოგიკითხე თქო.
-კარგი ნახვამდის.-მეგანს გავუთიშე და ისევ ვერონიკას დავურეკე.
-გისმენ ჰარი..-მოწყენილი ხმა ჰქონდა.
-სად ხარ რონი..რატომ გაქვს ცუდი ხმა?
-ლიამთან ერთად ვარ ისევ. წვიმას გადაიღებს თუ არა ეგრევე სახლში წავალ.
-კარგი ჭკვიანად.-ჩემს ნათქვამზე ამოიოხრა და მალევე გათიშა.

***
საღამოს დამღლელი სამუშაო საათების შემდეგ სახლში დაბრუნება ჩემთვის ერთგვარი შვების მომგვრელი რამ არის.
ვერონიკას ოთახში შევიჭყიტე იქ არ დამხვედრია მაგრამ მალევე სააბაზონად გამოვოდა ტანზე პირსახოც მოხვეული. შევედი შიგნით და უკნიდან მოვეხვიე,მოულოდნელობისგან ოდნავ ჰაერში შეხტა და ჩემი მიმართულებით გამოიხედა,როდესაც დამინახა დიდზე გაეღიმა.

-მომენატრე.-ჩუმად ამოიბუტბუტა და ლოყაზე მაკოცა,ეშმაკურად გამეღიმა.
ჩემგამ,რომ გაიწია პირსახოცს ჩავავლე ხელი და გამოვქაჩე,წამებში მოძვრა და რაზეც უფრო ფართოდ გამეღიმა.
დაბნეულმა გამომხედა მისკენ გადავდგი ნაბიჯი მაგრამ უკან დაიხია.

-მეთამაშები?-ჩავიცინე და კიდევ ერთი ნაბიჯი გადავდგი მისკენ რაზეც გაიცინა და ორი ნაბიჯით უკან დაიხია კედელს აეკრო,გაუნძრევლად იდგა და ჩემს მისვლას ელოდებოდა. მის თვალებში ვხედავდი სურვილს ჩემდამი. მას ისევე ვუნდოდი როგორც მე ის.
მის წინ დავდექი და ნაზად მოვკიდე ხელი ყბაზე,მომღიმარმა იკბინა ქვედა ტუჩზე.

Bad Romance H.S(დასრულებულია)Onde histórias criam vida. Descubra agora