*ჰარი*
დილით, როდესაც გავიღვიძე რონისაკენ გადავბრუნდი, ძალიან საყვარლად ეძინა. მისი ყურებით არასდროს დავიღლები,იმდენად მსიამოვნებს ჩემს გვერდით, რომ არის ხოლმე. ვერასოდეს წარმოვიდგენდი თუ ვიღაცას ასე შევიყვარებდი. სიყვარულს არასდროს აღვიქვამდი სერიოზულად, მაგრამ ეს ჩემმა პატარამ მოახერხა.
როგორ მახსოვს ჩვენი პირველი კოცნა,მაშინ როცა პირველად დარჩა ჩემთან და მაცივრიდან ტვიქსი მომპარა,მაგ ღამეს ადვილად, რომ ჩასძინებოდა გვერდით მივუწექი.მაშინ მიჭირდა მისთვის შემეხედა,ნახევად შიშველი იწვა ჩემს გვერდით,მაისურის და ქვედა საცვალის ამარა.
ჩემთვის ეს ყველაზე უცნაური რამ იყო. არ მინდოდა, რომ ჩემი მისდამი სიმპათიების გამო შემეშინებინა, მაგრამ ეს მაშინ დაიწყო, როდესაც პირველად მისივე ნებით მაკოცა, შეხების უფლება მომცა,ნუთუ ეს უცნაური არ იყო.
პატარა ვერონიკა, რაც დრო გადის და იზრდება მით უფრო მაშინებს ის ფაქტი, რომ ერთ დღესაც მას აღარ მოვეწონები,იმას აღარ იგრძნობს რასაც უწინ. მეშინია იმის, რომ მისი ბავშვობის გამანადგურებელად არ აღმიქვას.ის ხომ ძალიან პატარა იყო, როდესაც ურთიერთობა დავიწყეთ.საწოლიდან წამოვდექი და სახე ხელებში ჩავყავი,საკუთარმა ფიქრებმა დამსტრესა და ჩემზე იმოქმედა. რამოდენიმე წამში ზურზე ნაზი შეხება ვიგრძენი,მთელს ტანში ჟრუანტელმა დამიარა.
-კარგად ხარ?-რონის ახალგაღვიძებულ მზრუნველ ხმაზე ჩამეღიმა, თავი მაღლა ავწიე და გავხედე.
-კი პატარავ.-მისკენ მივიწიე და ნაზად ვაკოცე ტუჩებზე.
-უნდა წახვიდე სადმე?
-არა..დღეს არსად მივდივარ.-გავუღიმე და ლოყაზე მოვეფერე.
-მაშინ ცოტახანს ჩემს გვერდით დაწექი,არ მინდა ჯერ ადგომა.-უსიტყვოდ მივუწექი გვერდით, თავი მკერდზე დამადო და მთელს სხეულზე მომეხუტა.
-თავი მტკივა..-ამოიბუტუტა საყვარლად.
-პახმელია?
-ალბათ..-თმაში შევუცურე თითები და ნაზად მოვეფერე.
-გეფიცები შენს გვერდით ყველაზე მშვიდად მძინავ.-გაღიმებულმა გამომხედა.
-მიხარია საყვარელო.
-ცოტა მოწყენილი მეჩვენები.
-არ ვარ მოწყენილი.
-იმედი მაქვს ასეა,არ მინდა მოწყენილი იყო.-მოიწია და ლოყაზე მაკოცა.
-თაფლობის თვეზე, რომ წავა დედაშენი თუ გინდა ჩემთან დარჩი.
-შენც დარჩი ხოლმე..
-აუცილებლად საყვარელო.-ცოტახანში ადგილები გავცვალეთ,ახლა მე მედო მის მკერდზე თავი და ის მეფერებოდა თმებზე.
-ჰარი..-რამოდენიმე წამის შემდეგ ჩუმად დამიძახა.
-გისმენ პატარავ.-როდესაც მისგან პასუხი ვერ მივიღე გავხედე.
-მგონი ვიცი ჩემს პატარას რაც უნდა.-მეც დავიჩურჩულე და ტუჩებზე ვაკოცე ნაზად,როცა ამყვა მის ზემოდან მოვექეცი.
YOU ARE READING
Bad Romance H.S(დასრულებულია)
Fanfictionდიდი ავტო კატასტროფის შემდეგ ვერონიკა ემბრიჯი ახალ ცხოვრებას იწყებს სუფთა ფურცლიდან. ჰარი სტაილსი რომელიც ერთ დროს მისი დიდი სიყვარული იყო გაქრა. მისი გონებიდან დაიკარგა ყველა წამი რაც მასთან ერთად ჰქონდა გატარებული ბედნიერი თუ სევდიანი.