To co zobaczyłam przed sobą było niesamowite, nie do uwierzenia, było CUDOWNE
****
Ten widok był niesamowity. Ludzie krzyczący moje imię. Wiele plakatów z moimi imieniem na nim. Oklaski, krzyki, piski. Było to cudowne uczycie. Nie sądziłam że aż tyle ludzi mnie zna i lubi. Pierwszą piosenkę jaką zaśpiewałam była 'problem' o której wcześniej nie wspominałam, następnie 'Play it Again'po tej piosence zeszłam ze sceny w akompaniamencie oklasków i krzyków na krótką przerwę. Napiłam się łyka wody i wróciłam na scenę gdzie zaśpiewałam jeszcze razem z Austinem który właśnie wszedł na scenę 'Magic 2.0'
po zakończeniu dzisiejszego występu szczęśliwa, w niesamowicie fantastycznym nastroju zeszłam do przyjaciół. Richard pokazał mi zdjęcie które wstawili na konto CNCO
@-cncomusic :
Kochana @-Marti_Flor Dziś jest twój wielki dzień. Z całego serca życzymy Ci szczęścia w karierze a zarazem GRATULUJEMY udanego twojego pierwszego występu. Byłaś niesamowita zresztą jak zawsze. Jesteś fenomenalna i zasłużyłaś na wszystko co najlepsze ❤️🎉💕Widząc opis rozpłakałam się przytulając wszystkich naraz.
2 dni później
Koncert wyszedł cudownie. Poznałam niesamowitych ludzi. Simon i sam niepowtarzalny Pitbull zaoferowali mi występ u boku Pitbulla podczas Copa America który odbędzie się za 3 tygodnie. A następnie napiszę z nim kolejną piosenkę. Już mam kilka pomysłów. Jestem zachwycona. Podczas pierwszego dnia zaraz po Pitbullu zaśpiewali moi przyjaciele. Potem poszliśmy na strefę dla vipów posłuchać resztę występów. Następnego tak samo. Zaśpiewałam 'Shower' 'can't stop dancin' oraz Marti from the block ' podczas którego przyłączyła się Jennifer Lopez . Drugi dzień koncertu również był niezapomniany.
CZYTASZ
Por Siempre Juntos
FanfictionDruga część Por Siempre Tuyo. Historia Martiny i Ericka. Jak się ona potoczy gdy Martina wyjedzie na studia do Los Angeles a Erick zostanie w Miami. Czy poradzą sobie z nową sytuacją która między nimi zaistniała? Dowiecie się czytając drugą część m...