Rozdział 1

814 30 3
                                    

- Alex, Alex wstawaj! Mam świetne wieści! - krzyczy do mnie Berenice

- Daj mi spokój jest dopiero 8! Chcę jeszcze spać! - odpowiadam

- A więc nie chcesz wiedzieć co znajduje się w tej kopercie? - Podchwytliwe mnie pyta, machając świstkiem przed nosem.

- Zaraz w jakiej kopercie!? Czy dziś jest środa? - Wyskoczyłam z łóżka jak poparzona i szybko wyrwałam jej tajemniczy list. To pewnie wyniki testu, który zdawałyśmy tydzień temu - pomyślałam. Od tego wszystko zależy czy pojedziemy do Los Angeles uczyć sie przez ponad rok w jednym z tamtejszych liceów.

- No otwieraj to! Szybko! - moje myśli przerwał mi pisk przyjaciółki.

- Serce zaczyna mi bić coraz szybciej. Nagle jednym, swobodnym ruchem przedzieram kopertę. Wyciągam kartkę i powoli zaczynam wszystko czytać.

- Dostałyśmy się! - krzyczę, jednocześnie mocno przytulając Bere.

- Rozumiesz to?!! Za 2 dni wylatujemy!! Nadal nie moge w to uwierzyć! - Wzruszona sięgam po chusteczki.

- Będzie cudownie! - odpowiada - Chodź opowiemy o wszystkim rodzicom!

***

Całe 2 dni się pakowałyśmy. W nocy nie mogłam spać. Ciągle mam wrażenie, że to tylko sen, z którego zaraz się wybudze.

- Alex musimy już jechać! Spóźnisz się na samolot! - wołają mnie rodzice

- Już idę! - odpowiadam

Ostatni raz przyglądam się w swoim lustrze, które stoi na środku mojego pustego pokoju. Żegnam się z pieskiem i zamykam drzwi. Wsiadam do naszego rodzinnego auta i kierujemy się w stronę lotniska, po drodze zabierająć jeszcze Berenice. Nie moge się doczekać, kiedy razem z nią zajmiemy już swoje miejsca w samolocie. Na miejsce docieramy po 20 minutach. Tata pomaga nam zanieść ciężkie bagaże, a my idziemy na odprawę. Ostatni raz żegnamy się z rodzicami i przechodzimy przez ogromne drzwi, dzięki którym dostajemy szansę na spełnienie naszym marzeń.

Przepraszam, że pierwszy rozdział jest taki krótki, ale musiałam jakoś zacząć :) Mam nadzieję,że na razie Wam sie podoba :) następne będą o wiele dłuższe. Jeśli macie jakies pomysły albo uwagi to komentujcie! Do następnego :*

Dreams come true...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz