Minjoon tarafından yazılmıştır...
Dokunduğum yerden elimi çektim ve şöyle dedim:
Daeri (Dr) - "park jimin burada mı?"
Kadın bana dikkatlice baktı ve eliyle sol koridordan ilerlememi söyledi. Ben de dediğini yaptım.
Yıllar sonra lise arkadaşımı bulacaktım ve çok heyecanlıydım.
Acaba yüzü değişmiş midir? Veya arkadaşları arasında seviliyor mudur?
...Kore'den Amerika'ya gelmemin sebebi park jimindi. Lise arkadaşım, yıllarımı birlikte geçirdiğim insan.
O zamanlar lisede çok popülerdim ve jimin beni herkesten korurdu, kimsenin canımı acıtmasına izin vermezdi. Her ne kadar en iyi arkadaşım olsa da benden hoşlanan hangin'i gebertmek isterdi.
Şimdiyse beş senedir görmediğim yüzünü görmek için can atıyordum.
Koridorda odasının olduğu yeri farkettiğimde hafifçe kapıyı tıklattım.
"gir" sesi geldiğinde heyecandan iki büklüm olmuş ellerimle içeriye adım attım.
O görmediğim yüzü hiç değişmemiş hala aynı sıfatı duruyordu. Dudakları pesbembe ve saçları her önüne geldiğinde geriye atan park jimin'di bu.
Kapıyı kapattım ve bana bakmasını sağladım.
Yüzü bana döndüğünde şaşkınlıktan neredeyse ağzı yırtılırcasına bana bakıyordu.
Hızlıca ayağa kalktı ve eliyle kafamı göğsüne yasladı, ağladığını anlayabiliyordum çünkü gözyaşları elime düşüyordu.
Bir fark yoktu ben de ağlıyordum, beni hatırlaması çok mutlu etmişti beni.
Jm - "D-daeri s-sen gerçek m-misin?"
Dr - "evet park jimin hem de beş sene sonra, burada, seninleyim işte."
Hıçkırıklarımız birbirine karışmıştı. Sımsıkı sarılıyordu bana. Ben de ellerimle sırtını kapladım.
Jm - "s-seni ç-çok ö-özledim Daeri."
Dr - "ben de chim chim ben de..."
Bir süre ağlaştıktan sonra elimi tutup beni evine götürdü. Evi değişmişti.
Ama evin içinde tanıdık bir şey görmüştüm. O kutu...
Ona lisedeyken verdiğim müzik kutusu masada duruyordu.
Gözyaşlarımı durduramıyordum. Elimi tuttuğunda gözlerine baktım.
Jm - "seni hiç bir zaman unutmadım ben daeri, seni hiç unutamadım ki zaten."
Dr - "jimin lütfen hep artık yanımda ol, beni yalnız bırakma."
Jm - "sana söz veriyorum, seni yalnız bırakmayacağım."
Bir daha sarıldım ona. O tatlı kokusunu içime çektim ve boynumu boyun çukuruna gömdüm. Dünya artık değişti çünkü yanımda Park Jimin var!
...
Lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı eksiltmeyin unnielerimm, dongsenglerimmm😫💕💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA'M -PJM
FanfictionSeni her şeye rağmen sevdim ve karşılığı bu mu park jimin? "...