Elimdeki bardakla içeriye geldim ve koltuğa oturdum.
Jimin'e gülümseyerek önüme baktım.
Jimin joo'ya sarılıyordu. İnanamıyordum şu an. Jimin joo'ya yakın olmazdı olmakta istemezdi fakat şu an ona sarılıyordu. Joo da jiminden pek haz almazdı fakat durumlar düşündüklerimin tam tersiydi.
Ayrıldıklarında elimdeki suyu joo'ya uzattım. İki yudum alıp masaya geri bıraktı.
Onu birazcık yatıştırmak amaçlı önünde diz çöktüm ve bir elimi bacağına koydum. Jimin'in anında bana bakmasıyla elimi çekmek zorunda kalmıştım. Joo'nun gözlerine bakıp kafamı ona doğru çevirdim.
Dr - "adı neydi?"
Tek eliyle gözyaşlarını silip karşılık verdi.
Joo - "soobin."
Dr - "NE?"
Joo - "ne, ne oldu?"
Bu yoongi ile gittiğimiz restauranttaki garson soobin olabilir miydi? Eğer öyleyse joo'nun sevgilisi yoongi'nin kuzeniydi ve yoongi'nin kuzeni bu durumda joo'nun sevgilisi olduğu için eşcinsel oluyordu.
Şu an beynimde felaketler birbirine çarpıp yine yollarını bulsa da şaşkılıktan joo'ya cevap verememiştim.
Joo'nun bahsettiği soobin yoongi'nin kuzeni olan soobin miydi bunu araştırmam gerekti. Sonuçta bu şehirde bir sürü soobin vardı.
Joo'nun meraklı gözlerine cevap vermek için ayağa kalktığımı farketmeden dizlerimi çöktüm.
Dr - "bir şey yok aklıma başka bir şey geldi."
Joo yine ağlamaya başladığında dudağımı büzdüm ve yere doğru baktım.
Jimin'in konuşmasıyla kafamı kaldırmış bulundum.
Jm - "colerá restaurantında çalışan soobinden mi bahsediyorsun?"
Gözlerimi pörtleterek jimin'e bakmıştım. Jimin nerden biliyordu ve ne alakası vardı soobinle?
Dr - "jimin gelsene bir odaya aşkım."
Bana baktığında kolundan çekiştirip onunyatak odasına sokmuştum.
Ellerini havaya kaldırıp:
Jm - "çocuk ağlıyor içeride, şimdi mi yapacağız cidden?"
Dr - "ne alaka ya, onun için mi geldik buraya, off neyse sen soobin'i nerden tanıyorsun?"
Jm - "yoongi'den."
Dr - "daha iki gündür tanıyorsun yoongi'yi?"
Jm - "yanına yaklaşanın kimliğine kadar bulurum bebeğim, şaşırılıcak şeyler değil bunlar."
Diyip odadan çıktığında elimi belime koyup derin düşüncelere dalmaya başladım.
Jm - "ulan jimin, psikopat mısın nesin ya!"
Diyerek odadan çıkmış merdivenden inmiştim. Jimin ellerini dizlerine koymuş öylece duruyordu.
Joo ise hala perişandı.
Dr - "joo, bir elini yüzünü yıka olur mu?"
Joo - "Daeri en iyisi ben gideyim, sana yük olmak istemiyorum daha fazla."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA'M -PJM
FanfictionSeni her şeye rağmen sevdim ve karşılığı bu mu park jimin? "...