"Hayır hayır jimin! Hayır! Yardım edin! Jimin!"
Aniden bir nefes verişiyle yataktan kalktığımda gördüklerimin kabus olduğunu bir iki dakika sonra farketmiştim. Elimlr alnımı ovup önüme gelen saç perçemlerini geri attım.
Rüyamın etkisiyle mutsuz bi halle aynanın karşısına geçtim. Cidden çok kötüydüm.
Morarmış göz altlarım solmuş yüzüm ve yüzümün hemen yanında biten kırmızı alerjiler...
Ne derdim şuan kendime? Jimin'in yüzünden mi bu haldeyim? Onun için mi böyle oldum? Onu bırakamaz mıyım?
Hayır.
Kendim yüzümden böyle oldum. Sırf ona kıyamıyorum diye kendimi harcadım her defasında. Alttan alıp ona sevgisini veren her zaman bendim. Yaptığı onca şeye rağmen onu her defasında affettim.
Kendi salaklığımdı.
Mesela şuan nerede olduğunu bilmiyordum. İçim içimi yese de merak etmemeliydim, her defasında ona yüzümü gülerek dönmemeliydim. Belki de onu hiç sevmemeliydim...
...
"Erişteni ben yedim, sen git kendine yenisini al."
"Yine mi Daeri? Kızım aç kaldım evde aç. Senin yüzünden!"
"Dolapta sana sakladım."
Sakince bana doğru eğildi.
"Oh özür dilerim, bana ayırdığını bilmiyordum."
"Joo, nasıl hissediyorum biliyor musun?"
"Nasıl?"
"Sanki hani şey olur ya, siktir et üşeniyorum anlatamam."
"Daeri, iyi misin? Ne bu halin bir haftadır?"
Yüzüne baktım.
"Kendini bıraktın, sabah kalkıyorsun bir kutu ramyeon yiyorsun ve sonra sadece boş şeyler yapıyorsun."
"Bilmiyorum öyle miyim?"
"Yüzüme bile boş gözlerle bakıyorsun. Kendine gelmelisin. Sikik bir herif yüzünden bu halde olmamalısın!"
"Aissh bağırma başım ağrıyor zaten."
Kolumdan tutup beni aniden yukarı kaldırdı.
"Yürü hava almaya çıkıcaz."
"İstemiyorum."
"Daeri yürü dedim."
"İstemiyorum joo, hava falan istemiyorum."
"Daeri yapma böyle hem bak sana güzel bir haberim var."
"Ah ne?"
"Yoongi bizi almaya geliyor."
"Neden!"
"Gezmek istedi, seninle ama ben izin vermedim ben de gelicem dedim."
"Joo dışarı çıkmak istemediğimi söyler misin yoongi'ye?"
"Hayır! Söz verdim ona!"
"Ohh bıktım."
"Jimin'i unutturacak tek kişi yoongi."
"Joo ben orospu muyum jiminle ayrılınca yoongi'ye koşayım?!!"
"Hayır sadece gerçek sevgiden bahsediyorum. O sikik seni ihtiyaçları için kullanıyordu, yoongi seni gerçekten seviyor."
"Ne sevmesi joo iyi misin arkadaşız? Hatta onu arabada öptüğüm gün benden o ilk sıyrıldı."
Göz devirip koluma tutundu.