Evden çıkıp biraz gezmeye karar vermiştik.
Jimin odada üstünü giyiniyordu, bense evde safça dolanıyordum.
Jimin'in odasına doğru ilerledim. Nedense istemeden olmuştu.
Kapıyı araladım ve jimin'in yaralı ve çizikli sırtını gördüm. Gözümdeki yaşlar durmuyordu.
Jimin beni fafkettiğinde altında sadece pantolonuyla yanıma gelmişti.
Jm - "Şşş geçti, bir şey yok, ağlama."
Dr - "jimin kim yaptı?"
Ağlamaktan tam söyleyemesemde zar zor konuşuyordum.
Jm - "boşver daeri, bunları sonra konuşuruz tamam mı?"
Dr - "hayır şimdi konuşacağız, sana bunları kim yaptı!?"
Elimle sırtını göstermiştim. Gözlerim dolu şekilde bir cevap bekliyordum.
Jm - "kendim yaptım."
Söylediği şeyle daha çok yıkılmıştım.
Dr - "YA İYİ MİSİN SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN?!BU DA NE DEMEK ŞİMDİ?"
Jm - "daeri sakin ol."
Dr - "JİMİN EĞER ŞU AN BUNU NEDEN YAPTIĞINI SÖYLEMEZSEN ÇOK KÖTÜ ŞEYLER OLUR!"
Yere doğru boynunu eğmişti. Sonrasında kaldırdı ve herşeyi anlattı, benim sandığım jimin değil de başka jimin vardı sanki gözlerinde.
Jm - "kendime zarar vermek istedim, ama sebebi var ve bu sebep seni benden uzaklaştırabilir Daeri."
Dr - "anlat."
Kafasını kaldırıp derin bir öf çekmişti.Jm - "barda siktiğim kızların canını çeşitli yollarla yaktığım için kendimde de denedim. Ve sonuç bu, gerçek jimin bara giden, bir gecede dört şişe alkol içen ve kızları yapmaktan hoşlanan biri. Evet şimdi ne düşünüyorsun rahatladın mı söylettirince onca şeyi?!!"
İki adım attı ve arkasını döndü. Eliyle başını ovdu.
Bense hayal kurmuş ama hayallerinin suya düşmüş olduğu bir kız çocuğu gibi ağlıyordum. Jimin nasıl böyle biri olurdu?
Yavaşça odadan çıktım. O da peşimden geldi.
Kapıya çıktığımda ise :
Dr -" sakın peşimden gelme jimin sakın!"
Kapıyı yüzüne kapattım ve evden çıktım. Hıçkırarak ağlıyordum.
Hemen gidip bir otele yerleştim. Babam bir hayli para vermişti.
Danışmaya gittim ve bir haftalık kalma parası verdim. Çocuk masumca yüzüme bakıyordu, ağladığımı görünce yanıma geldi ve bana baktı.
Yirmili yaşlarında gözüküyordu, üstelik çok da yakışıklıydı.