Pov Lauren
Ξύπνησα και κοίταξα δίπλα μου. Δυστυχώς είχε ήδη φύγει. Απογοητεύτηκα λίγο. Μου φαίνεται ακόμα παράξενο πως της είπα όλα αυτά για εμένα. Σπάνια ανοίγομαι σε ανθρώπους πλέον, και ποτέ σε αγνώστους. Αλλά ....δεν ξέρω. Μου έβγαζε κάτι οικείο. Μια αίσθηση ασφάλειας που έχω να νιώσω καιρό.
Ελπίζω μόνο να μην φρικαρε πολύ από αυτά που της είπα.Κοίταξα το κινητό μου. Ήταν ακόμα νωρίς. Κοιμήθηκα λίγο ακόμα και αργότερα πήγα στα παιδιά. Σήμερα συγκεντρωθήκαμε στο σπίτι του Μαρκ για να ετοιμάσουμε το πάρτι.
"Λοιπόν,ο καθένας θα έχει τις ίδιες δουλειές με το προηγούμενο πάρτι. Μαρκ μουσική , Lauren αλκοόλ, Στέφαν κόσμο, Λουιζα φωτάκια, εγώ ποτήρια, παγάκια και γενικά σπίτι."
"Θα το κάνουμε πάρτι πανεπιστημίου ή θα καλέσουμε και άκυρους;"
"Στέφαν για 105 φορά, φέρε όσους άκυρους θέλεις."
"Το επόμενο Σάββατο έτσι; Θα ξεκινήσουμε πάλι στις 11 όπως πέρυσι ;"ρώτησε ο Μαρκ σημειωνοντας το στο κινητό. Είχε φάει το κορόιδευα για αυτή του την συνήθεια,γιατί σπάνια είχε σχέδια εκτός από αυτά μαζί μας που άξιζε να σημειωθούν.
"Προφανώς. Την άλλη φορά φέρε και την ατζέντα σου." Είπα χαμογελώντας.
"Τα λέτε αυτά ,αλλά είμαι ο μόνος που δεν ξεχνάει γενέθλια .""Touché. Λοιπόν συγκεντρωθείτε. Τι άλλο μπορούμε να φέρουμε ; Χόρτο ; Έκσταση;"ρώτησε η Λουιζα.
"Μόνο χόρτο. Δεν θέλω τις περσινές μαλακίες που πόσος κόσμος έκανε εμετό στο σπίτι μου. Αν βλέπετε κάποιον τυφλα από αλκοόλ κατευθείαν να τους διώχνουμε."είπε η Άλισον.
Πέρυσι το σπίτι της ,μετά το καλοκαιρινό πάρτι, ήταν σαν μαγαζί μετά από καβγά. Όλα σπασμένα ,μπύρες μπουκάλια παντού. Άτομα να κοιμούνται σε περίεργες πόζες και μέρη. Άπειρα προφυλακτικά χρησιμοποιημένα ή μη σε άκυρα σημεία. Όταν τα βρίσκαμε, νιώθαμε ότι παίζαμε το παιχνίδι χαμένου θησαυρού. Ο Στέφαν μάζεψε τα περισσότερα,7 αν θυμάμαι καλά. Ευτυχώς όσον αφορά την διακόσμησή της, τα είχαμε όλα αδειάσει σε μια αποθήκη που της έδωσαν όταν πήρε το σπίτι.
"Σαν είσοδο θα έχουμε πάλι ένα μπουκάλι ανά τρία άτομα;"ρώτησα υπολογίζοντας πόσα έπρεπε να φέρω. Η Άλισον ενευσε καταφατικά.
Η υπόλοιπη μέρα,και εβδομάδα πέρασε χαλαρά. Πήγα άλλη μια φορά σχολή και τον υπόλοιπο χρόνο τον πέρασα ετοιμάζοντας το πάρτι. Την Camila δεν την είδα καθόλου αυτές τις μέρες, είχαμε τελείως διαφορετικά προγράμματα. Ήθελα να την δω,κυρίως για να την καλέσω στο πάρτι. Επειδή όμως κόντευε Σάββατο αποφάσισα να της στείλω μήνυμα. Άλλωστε μου είχε δώσει το προφίλ της στο messenger για αυτό το λόγο.
YOU ARE READING
Our Sundays
FanfictionΚαι κοίταξα στα μάτια της και ήξερα....ήμουν σπίτι. Achieved #1 under Camren Achieved #1 under Fifthharmony Achieved #1 under Lauren Achieved #1 under Jauregui Achieved #1 under Spies Achieved #1 under Timetravel Achieved #1 under Spy Achieved #1 un...