Κεφάλαιο 24: Η δολοφονία

114 8 0
                                    

Pov Lauren

5 χρόνια πριν

Πάτησα ξανά αναβολή στο ξυπνητήρι, που αδίκως προσπαθούσε να με κάνει να σηκωθώ. Σήμερα, αν και Παρασκευή, δεν θα πήγαινα σχολείο. Σήμερα ήταν μια ειδική μέρα.

Άκουσα την πόρτα του δωματίου μου να ανοίγει και κάποιον να μπαίνει μέσα.

"Τι κάνει η εορταζουσα;" Η γλυκιά φωνή της μητέρας μου ήχησε στο δωμάτιο.

"Έχει νεύρα. Ξέχασα να κλείσω το πρωινό ξυπνητήρι".

"Χαχα δεν πειράζει αγαπούλα μου. Καλύτερα. Θα περάσουμε περισσότερο χρόνο όλοι μαζί. Ο μπαμπάς σου ακύρωσε όλα τα ραντεβού του για σήμερα."

Γύρισα το κεφάλι μου προς το μέρος της και την είδα να πηγαίνει προς τα παντζούρια. Δεν είχα κληρονομήσει τίποτα από τη μαμά μου. Είχε πανέμορφα, μακριά καστανά μαλλιά, συνήθως πιασμένα σε αλογοουρά, και κάτασπρη επιδερμίδα. Πάντα μου θύμιζε την Χιονάτη της Disney.

"Χμ και καλά έκανε. Μια φορά η αγαπημένη του κόρη γίνεται 15."

"Έλα έλα μην χρονοτριβείς. Σε περιμένουμε κάτω για πρωινό." Είπε καθώς με πλησίασε και με φίλησε στο μέτωπο.

"Δεν είμαι μωρό πια ρε μαμα. Τέρμα τα φιλιά."

"Μην το λες αυτό. Όσο και να μεγαλώσεις, θα είσαι πάντα το μωρό μου." Σχολίασε τσιμπώντας το μάγουλό μου πριν βγει από το δωμάτιο.

Χασμουρηθηκα άλλη μια φορά και σηκώθηκα από το κρεβάτι. Είχα μηνύματα στο κινητό από αρκετούς φίλους μου και φυσικά από την κολλητή μου,την Μάγια. Θα τους έβλεπα όλους αύριο, στο πάρτι που θα γινόταν σπίτι μου.

Κατέβηκα κάτω,στη μεγάλη τραπεζαρία όπου ένα συνηθισμένο πρωινό με περίμενε. Ποικιλία από pancakes, δημητριακά και φρούτα γέμιζαν το τραπέζι. Ήταν λίγο λιγότερο από μπουφέ ξενοδοχείου.

"Μπα μπα μπα , δες ποια θυμήθηκε να μας τιμήσει με την παρουσία της."είπε όλο ειρωνία η Αρυα.

Είχε κλείσει τα 18 πριν ένα μήνα και μου το έπαιζε ανώτερη. Ευτυχώς του χρόνου θα φοιτούσε κάπου μακριά και θα ησύχαζα επιτέλους.

"Ποιος σε κάλεσε εσένα ;" Σχολίασα καθώς έβαζα μαρμελάδα στο ψωμί.

"Ηρεμήστε και οι δύο. Τι έχουμε πει ;" Είπε με ήρεμο τόνο η μαμά.

Προσπαθούσε πάντα να φτιάξει την σχέση μας, η οποία πιο παλιά, πριν δηλαδή μπει στην εφηβεία η Αρυα, ήταν πολύ καλή.

Our SundaysWhere stories live. Discover now