Κεφάλαιο 20: Το πλοίο

138 10 0
                                    

Pov Lauren

Οι τελευταίες δυο μέρες πριν το ταξίδι ήταν μέσα στην αναστάτωση. Εγώ με τον Στηβ και την Κάρολ σχεδιάζαμε το καλύτερο και πιο ασφαλές σχέδιο δράσης, η Billie με την Camila κάνανε ασκήσεις αυτοάμυνας και όπλων και ο Μπρους με τον Ντέιβιντ ετοιμάζανε τις βαλίτσες μας με τον απαραίτητο εξοπλισμό.Ο Στηβ είχε κάποιους γνωστούς στα πλοία και θα μας έβαζαν εύκολα μέσα, με ένα καλό αντίτιμο βέβαια.

"Και με τα αυτοκίνητα που θα αφήσουμε στον Πειραιά τι θα κάνουμε ;"

"Θα τα κρύψουμε σε ένα ιδιωτικό πάρκινγκ του οργανισμού που έχουμε εκεί κοντά, ώστε μόλις τελειώσει η αποστολή να γυρίσουμε το συντομότερο Αθήνα και να ξανά κρυφτούμε. Δεν ξέρουμε ποιος θα μας ακολουθήσει μέχρι εδώ και πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλα."

Πρώτη φορά τον έβλεπα τόσο αγχωμενο. Τώρα που μας είχε αφήσει ο Λίο ,το μεγαλύτερο μέρος της οργάνωσης έπεφτε πάνω του. Και ήταν ξεκάθαρο ότι τον πλήγωσε περισσότερο από όλους μας αυτή η προδοσία. Φαινόταν ότι δεν ήταν σίγουρος για τίποτα ,ακόμα περισσότερο για αυτό το σχέδιο. Έτσι η Κάρολ είχε πάρει τα ηνία, ώστε να ασφαλίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτή την αποστολή και να έχει στο νου της τον Στηβ. Είχαν πέσει όλες οι ευθύνες πάνω της αλλά φαινόταν να τα διαχειρίζεται ψύχραιμα. Η υπόλοιπη ομάδα ήρθε στο δωμάτιο και η Κάρολ ξεκίνησε να τους εξηγεί το σχέδιο.

"Ας αναθεωρήσουμε λοιπόν. Έχουμε κλείσει δύο δωμάτια που συνδέονται με κοινή πόρτα. Εκεί θα μείνει ο Στηβ με την Camila και τον εξοπλισμό. Τώρα η συναλλαγή μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε όροφο ή διάδρομο. Αλλά πριν από μερικές εβδομάδες έκλεισαν ταυτόχρονα 10 δωμάτια στον πέμπτο όροφο στην ανατολική πτέρυγα και δέκα στην δεξιά. Οπότε πιστεύουμε ότι όλα θα συμβούν  εκεί. Εμείς είμαστε κλεισμένοι στον δεύτερο ώστε σε περίπτωση που όλα πάνε στραβά να μπορούμε να φύγουμε πιο γρήγορα. Έχουμε το σχεδιάγραμμα του ξενοδοχείου, και ξέρουμε στο περίπου πώς θα κινηθούν. Υπολογίζουμε 10 με 15 μέλη να φέρει η κάθε ομάδα. Θα χωριστούμε σε τρεις ομάδες. Η Lauren με την Billie θα έχουν ως στόχο της δολοφονία του Ρικάρντο. Εγώ με τον Ντέιβιντ και τον Μπρους θα κάνουμε τον αντιπερισπασμό. Και τέλος ο Στηβ με την Camila θα μας παρακολουθούν και θα μας ενημερώνουν από τις καμερες. Θα κινηθούμε πολύ προσεκτικά και όλοι θα ακούτε με προσοχή τι σας λέω. Ούτε μια κίνηση διαφορετική."

Στη συνέχεια έβγαλε το σχεδιάγραμμα του ξενοδοχείου και μας έδειξε πώς έπρεπε να κινηθούμε, πού να κρυφτούμε και πώς να επιτεθούμε. Ο διάδρομος είχε 3 κάμερες από τις οποίες ο Στηβ θα μας ενημέρωνε για τα τεκταινόμενα.

Our SundaysWhere stories live. Discover now