Κεφάλαιο 10: Η πρώτη αποστολή

156 8 2
                                    

Pov Lauren

Ήταν ήδη 11 και βάζαμε τα αλεξίσφαιρα κάτω από τις μπλούζες μας στο Μαύρο Σοκάκι. Τοποθέτησα τα πιστόλια πίσω στην πλάτη μου και ένα μαχαίρι μέσα στην μπότα μου. Φορούσα ένα κολλητό μαύρο παντελόνι και από πάνω μια φαρδιά κοντομανικη μπλούζα και ένα μαύρο τζακετ.

Χωρίστηκαμε οι μισοί στο ένα αμάξι και οι μισοί στο άλλο. Ξεκινήσαμε εμείς με οδηγό τον Ντέιβιντ και αφού μας άφησε στην είσοδο του μαγαζιού,πάρκαρε ένα στενό πιο πέρα και έμεινε στο αμάξι.

Κατευθύνθηκαμε προς την πόρτα όπου ο security μας έκανε σήμα να σταματήσουμε. Ακούμπησε το ακουστικό στο αυτί του και ειδοποίησε τον pr να έρθει. Αυτός βγήκε με ένα τάμπλετ και μας ζήτησε όνομα.

"Smith."είπα και αφού τσεκαρε ότι το όνομά μας ήταν στην λίστα μας ενευσε να τον ακολουθήσουμε .

Το τραπέζι μας ήταν ακριβώς στο κατάλληλο σημείο ώστε να παρακολουθούμε διακριτικά τις κινήσεις των ατομων που βρίσκονταν στον εξώστη. Προς το παρόν βρισκόταν μόνο λίγα μέλη της Μαύρης Φάλαινας. Όλα τα μέλη φορούσαν ένα περιβραχιόνιο με το σήμα τους.

Ήμουν στο τραπέζι με την Κάρολ και τον Μπρους όταν ο σερβιτόρος μας πήρε παραγγελία.

"Ήρθαμε πολύ νωρίς."σχολίασε η Κάρολ δυσανασχετώντας.

"Δεν μπορούσαμε να ρισκάρουμε να αργήσουμε και να δώσουν το τραπέζι μας." Εξήγησε ο Μπρους.

"Επίσης ξέρω πόσο ήθελες να κλαμπαρεις μαζί μου." Της είπα κοροϊδευτικά.
Με κοίταξε με μισό βλέμμα. Από την αρχή που ξεκίνησα να κάνω αποστολές μαζί της, πριν καν υπάρξει η ομάδα της Λευκής Αράχνης,είχαμε πάντα μια αντιπαλότητα. Αλλά πολλές φορές που έχει τύχει, μας έχει σώσει την ζωή. Η ειδικότητα της σε πολεμικές τέχνες σε συνδιασμό με την αγάπη της για τα όπλα την κάνει άκρως επικίνδυνη. Και από τότε που τα έφτιαξε με την Billie, έχει ηρεμήσει πολύ.

Λίγο αργότερα ήρθαν στο μαγαζί και οι υπόλοιποι. Ο Λιο με την Στέλλα βρισκόταν αρκετά μακριά προς τα δεξιά μας και είχαν ακόμα μια καλή οπτική γωνία για παρακολούθηση.

"Με ακούτε όλοι;" Ακούστηκε η φωνή του Στηβ από τα ακουστικά μας. Όλοι νευσαμε διακριτικά. Ξέραμε ότι ήδη είχε χακαρει τις κάμερες και μας παρακολουθούσε μέσω αυτών.

"Η Billie είναι μαζί μου και αναμένουμε." Μας πληροφόρησε. Όλα πήγαιναν ρολόι. Η μουσική έπαιζε πολύ δυνατά και εμείς χορεύαμε στο ρυθμό της ώστε να μην κινήσουμε υποψίες.

Our SundaysNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ