Κεφάλαιο 12: Η ανάκριση

139 9 0
                                    

Pov Lauren

Αφότου έφυγε η Camila κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο ανάκρισης. Μπήκα μέσα και όλη η ομάδα βρισκόταν κυκλικά της καρέκλας στην οποία ήταν δεμένος ο Fabio.Είχε ξυπνήσει και μας κοιτούσε όλους με βλέμμα γεμάτο μίσος.

"Θα πάω να μονταρω τους υπολογιστές."είπε ο Στηβ και έφυγε από το δωμάτιο.

"Άλεξ, Ντέιβιντ, Στέλλα και Billie, εσείς φύγετε να ξεκουραστείτε. Θα επικοινωνήσω μαζί σας αν χρειαστεί." Τους διέταξε Λίο. Έτσι στο δωμάτιο μείναμε οι τέσσερις. Ο Λίο πλησίασε απειλητικά τον Fabio και τον κοίταξε στα μάτια.

"Έχεις δύο επιλογές. Ή μας λες κατευθείαν για το αφεντικό σου,το Ρικάρντο, ή αφήνω τα παιδιά από εδώ να στο βγάλουν με τη βία. Διάλεξε." Αυτός απλά χαμογέλασε.

"Όπως νομίζεις. Μπρούς ξεκινάς."

Συνολικά είχαμε κάνει άλλες τέσσερις ανακρίσεις. Πάντα ο Λίο τους δίνει την εύκολη διαδρομή και όταν δεν την παίρνουν, ξεκινάει με τον Μπρους. Η ειδικότητά του είναι το σπάσιμο. Ξεκινάει με τα δάχτυλα και συνεχίζει στα χέρια και πόδια. Η Κάρολ είχε ήδη αρχίσει να βγάζει από την τσάντα της τα μαχαίρια για να διαλέξει με ποιο θα ξεκινήσει.

Μετά τον ήχο του τρίτου δάχτυλου να σπάει ο Fabio φαινόταν ήδη σε αρκετά χάλια κατάσταση.

"Εντάξει εντάξει,θα σας πω ότι θέλετε."είπε με δάκρυα να τρέχουν από το πρόσωπό του.

"Αυτό και αν ήταν εύκολο." Σχολίασε η Κάρολ με ξεκάθαρη απογοήτευση στη φωνή της. Τις περισσότερες φορές δεν προλάβαινε να χρησιμοποιήσει τα μαχαίρια της. Ο Λίο προχώρησε μπροστά του και έσκυψε. Τον κοίταξε με το πιο τρομακτικό βλέμμα που έχω δει.

"Πού είναι ο Ρικάρντο;"

"Δεν ξέρω." Απάντησε. Ο Λίο έκανε σήμα στον Μπρους να συνεχίσει αλλά ο Fabio ξεκίνησε να φωνάζει.

"Όχι όχι περίμενε. Εννοώ δεν ξέρω ακριβώς που είναι. Κοιτάξτε έγινε μια αποστολή στην Θεσσαλονίκη πριν μερικές εβδομάδες και ξέρω ότι ήταν εκεί. Και σε ένα μήνα από τώρα γίνεται μια συναλλαγή με έναν στρατιωτικό για να ανταλλάξουν όπλα. Αυτό θα γίνει στην Κέρκυρα. "

"Πες μας όλα όσα ξέρεις για αυτήν την ανταλλαγή." Τον διέταξε ο Λίο.

Έτσι μάθαμε ότι η ανταλλαγή θα γινόταν σε ξενοδοχείο στην Κέρκυρα κατά τις 3 το βράδυ. Δυστυχώς δεν ήξερε τον αριθμό των στρατιωτών που θα ήταν και από τις δύο πλευρές αλλα πήραμε ήδη αρκετά. Πριν βγω από το δωμάτιο,ο ήχος του πυροβολισμού αντήχησε σε όλο το δωμάτιο.

Our SundaysWhere stories live. Discover now