Pov Lauren
Η αδελφή μου είναι ακόμα φυλακισμένη. Η λευκή αράχνη έχει διασπαστεί.Δεν ξέρω ποιος είναι ο δολοφόνος της μητέρας μου αν και ακόμα έχω τις υποψίες μου για τον Ρικάρντο και τώρα η Camila μου είπε ότι δεν θέλει να έχει καμία σχέση μαζί μου. Εξαιρετικά.
Έφτασα σπίτι κουρασμένη, πήρα τα χάπια μου, και κοιμήθηκα απευθείας.
Ξύπνησα αργά την επόμενη μέρα και αποφάσισα να πάω για εκπαίδευση. Αφού συνεννοήθηκα με τον Σει. Οδήγησα προς το εγκαταλελειμμένο κτίριο και μπήκα μέσα. Με περίμενε στην αίθουσα 3 με δύο ξύλινα σπαθιά."Δεν θα καταλάβω ποτέ γιατί με εκπαιδεύεις με σπαθιά, αφού μόνο όπλα χρησιμοποιώ."
"Στόχος δεν είναι να εκπαιδευτείς απλά στο πώς να χρησιμοποιείς ένα όπλο, αλλά στο να είσαι ικανή σε οποιαδήποτε στιγμή να προστατεύσεις τον εαυτό σου."
Πήρα τη σωστή στάση σώματος, αριστερό πόδι μπροστά και το σπαθί να το κρατάω με τα δύο μου χέρια πλάγια δεξιά μου, και ξεκινήσαμε την μονομαχία.
Όταν είχα πρώτο ξεκινήσει την εκπαίδευση, πριν από 2 χρόνια περίπου, το μεγαλύτερο πρόβλημά μου ήταν η ταχύτητα. Οι αντιδράσεις μου ήταν καθυστερημένες με αποτέλεσμα να καταλήγω πεσμένη στο έδαφος. Αλλά τώρα μπορούσα να δω ξεκάθαρα την εξέλιξή μου. Οχι μόνο η άμυνα, αλλά και οι επιθέσεις μου ήταν γρήγορες και σταθερές, χωρίς να αφήνω περιθώριο για λάθη.
Η ξιφομαχία ειδικά μου είχε μάθει το θέμα της σταθερότητας και της ευλυγισίας διότι δεν μπορούσα να στηριχθώ πολύ στη δύναμη για να νικήσω, οπότε έπρεπε να μάθω τεχνικές που γρήγορα θα αφόπλιζαν τον αντίπαλο.Αυτό βέβαια νόμιζα πριν φάω μια στο χέρι και πεταχτεί το σπαθί στον αέρα.
"Δεν είσαι συγκεντρωμένη. Δεν είσαι εδώ. "
Είπε καθώς περίμενε να το μαζέψω και να συνεχίσουμε.
"Έχω πολλά στο μυαλό μου."
"Δεν με ενδιαφέρει. Σου έχω μάθει, πριν κάθε μάχη, ανεξαρτήτου σημασίας, να αδειάζεις το μυαλό σου. Τα νεύρα, η οργή και η έλλειψη συγκέντρωσης μπορεί να γίνουν μοιραία. Ξανά."
Πήρα μια βαθιά ανάσα και ξανά ξεκίνησα. Διέγραψα τα πάντα από το μυαλό μου, όλη τη στεναχώρια και την απόγνωση που κουβαλούσα τόσες μέρες, και εστίασα μόνο στη ξιφομαχία.
Δεν ξέρω πότε πέρασε ο χρόνος, αλλά δύο ώρες αργότερα ήμουν κατά ιδρωμένη και δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου.
ESTÁS LEYENDO
Our Sundays
FanficΚαι κοίταξα στα μάτια της και ήξερα....ήμουν σπίτι. Achieved #1 under Camren Achieved #1 under Fifthharmony Achieved #1 under Lauren Achieved #1 under Jauregui Achieved #1 under Spies Achieved #1 under Timetravel Achieved #1 under Spy Achieved #1 un...