Κεφάλαιο 3: Ο κήπος

150 12 0
                                    

Pov Camila

"Επίσης." Απάντησα καθώς την είδα να απομακρύνεται. Μου άρεζε που την αιφνιδίαζα με τις απαντήσεις μου. Άλλωστε οι γονείς της με πλήρωναν όχι η ίδια. Και ήταν αρκετά στην κοσμαρα της για να ενδιαφερθεί. Όπως όλοι οι πλούσιοι. Δεν καταλαβαίνουν τα προβλήματα του κόσμου. Κοιτάνε μόνο τον εαυτουλη τους και την καλοπέραση τους. Και δεν υπήρχε περίπτωση να αφήσω κάποιον από αυτούς να μου μιλήσει υποτιμητικά.

Το λεωφορείο έφτασε στην ώρα του και 12 παρά ήμουν σπίτι. Η αδελφή μου ήδη κοιμόταν και το φως της κουζίνας ήταν ανοιχτό .

Μόνο την πρώτη εβδομάδα είχα τέτοιο πρόγραμμα ,μέχρι να επιστρέψει ο κύριος Jauregui με την γυναίκα του και να γυρίσει όλο το προσωπικό. Τώρα στο σπίτι εκτός από την Lauren, ήταν τα δίδυμα αδέλφια της που έλειπαν στο ιδιωτικό σχολείο τους , η Jane, κάποιες υπηρέτριες, η μαμά μου  και ο Dimitri ,ο μπάτλερ. Ο πατέρας μου δούλευε για κάτι άλλες μεταφορές προϊόντων της επιχείρησης.

"Πώς ήταν η πρώτη μέρα ?" Ρώτησε ο πατέρας μου καθώς έτρωγε τα μακαρόνια του.

"Καλά μωρέ. Λίγο κουραστική."είπα και κάθισα στο τραπέζι.

"Ελπίζω να μην σε δυσκόλεψε τίποτα ." Είπε η μαμά μου καθώς έβαλε ένα πιάτο και για μένα.

"Μην ανησυχείς βρε μαμά."

"Ναι αγάπη μου. Την ξέρεις την κόρη μας τι γενναία που είναι."

"Μμμμ." Κατενευσα. "Αύριο έχω μάθημα μέχρι 6 και μετά θα έρθω."είπα καθώς τελείωσα το φαγητό μου και έπλυνα το πιάτο.

"Καληνύχτα αγάπη μου "

"Καληνύχτα "είπα πριν πέσω ξερή στο κρεβάτι .

Το επόμενο πρωί ήμουν ήδη σχολή για στατιστική και. Είχαμε δύο μαθήματα και μέχρι να τελειώσουμε ήμασταν όλοι κουρασμένοι.

" Τι λέτε το βράδυ για κλαμπ?" Πρότεινε η Αλίκη και όλοι συμφωνήσαμε.

" Να πούμε 1 στο μαγαζί;" Είπε o Τομ.

Τέλεια. Θα έχω 6 ώρες δουλειά και μετά κλαμπ. Ήθελα να έχω μια καλή παρέα εδώ ,γιατί τόσα χρόνια με τις μετακινήσεις ήταν δύσκολο να κρατήσω φιλίες. Αφού τελείωσε το μάθημα , αποχαιρέτισα τα παιδιά και πήρα το λεωφορείο. 6 και κάτι ήμουν ήδη στην έπαυλη.

"Καλησπέρα." Μου είπε η Jane χαμογελαστα. Την συμπάθησα από την πρώτη στιγμή που την  γνώρισα. Μου έβγαζε κάτι καλό.

"Σήμερα έχουμε χαλαρή μέρα. Τα δίδυμα γύρισαν πριν από λίγο από το σχολείο και κάθισαν να δουν σειρές.

Our SundaysDonde viven las historias. Descúbrelo ahora