Pov Lauren
Το βάρος της Camila με ανάγκασε να πέσω μαζί της στο έδαφος. Από πίσω μας, ο φρουρός ήταν έτοιμος να ξανά πυροβολήσει αλλά εκείνη την στιγμή μια σφαίρα διαπέρασε το κεφάλι του. Η Κάρολ εμφανίστηκε από πίσω του και έτρεξε προς το μέρος μας.
"Ο Λίο και η Στέλλα μας πρόδωσαν. Πρέπει να φύγουμε." είπε πιάνοντας την Camila από την μια και εμένα από την άλλη. Η πόρτα άνοιξε και βγήκαμε έξω οπου ο Στηβ μας περίμενε μέσα στο αμάξι με την Billie. Από μακριά ο Μπρους και ο Ντέιβιντ πάλευαν ακόμα αλλά είχαν αρχίσει να μας πλησιαζουν.
Με τα χίλια ζόρια κατάφερα να φτάσω στο αυτοκίνητο. Το ένα μου πόδι ειχε σπάσει και το άλλο ήταν αρκετά χτυπημένο. Θυμάμαι να μπαίνω στο Πορτ παγκαζ και μετά όλα να σβήνουν.
Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα τριγύρω. Βρισκόμουν σε ένα μικρό δωμάτιο με ένα παράθυρο. Ήταν νύχτα. Δεν ήξερα καν πόσες ώρες είχαν περάσει. Ήμουν συνδεδεμένη με έναν όρο και όλες μου οι πληγές είχα επιδέσμους ή νάρθηκες. Ο πόνος επιτέλους είχε λιγοστεύει.
Υπήρχε και ένα ακόμα κρεβάτι στο δωμάτιο όπου ήταν ξαπλωμένη η Camila. Καημένη μου Camila σε τι σε έμπλεξα. Είχε ένα επίδεσμο στον ώμο της όπου την είχαν πυροβολήσει. Ξανά ξάπλωσα πίσω και αποκοιμήθηκα ξανά.
Άκουσα φωνές στο δωμάτιο και γύρισα να δω τι γινόταν. Είχε ξημερώσει και στο δωμάτιο ήταν ο Στηβ με την Billie και μιλούσαν με την Camila. Όταν είδαν ότι είχα ξυπνήσει γύρισαν προς το μέρος μου.
"Lauren, επιτέλους." Αναφώνησε η Billie και έτρεξε προς το μέρος μου.
"Πώς νιώθεις;"
"Καλύτερα,αρκετά ξεκούραστη βασικά." Γύρισα και κοίταξα την Camila,η οποία με κοιτούσε με το πιο γλυκό χαμόγελο.
"Εσύ πώς νιώθεις."
"Έχω υπάρξει και καλύτερα. "
"Τι συνέβη ;" Ο Στηβ και η Billie κοιταχτηκαν λες και δεν ήθελαν να απαντήσουν.
"Ο Λίο και Στέλλα μας πρόδωσαν." Είπε στεναχωρημενα η Billie.
"Τι;;;; Γιατί;"
"Έκαναν μια συμφωνία με την ομάδα Ουροβόρος. Θα τους έδιναν την Camila με αντάλλαγμα μια τοποθεσία ή ένα αντικείμενο. Δεν ξέρω."
"Ήθελαν εμένα; Γιατί;" Η Camila ήταν όσο μπερδεμένη όσο ήμουν εγώ.
"Δεν ξέρουμε ακόμα."
"Πες μου ακριβώς τι συνέβη." Ο Στηβ πήρε μια βαθια αναπνοή και ξεκίνησε.
"Ο λόγος που σε βασάνιζαν ήταν επειδή ήθελαν πληροφορίες για το ποιοι είμαστε σωστά; Αυτο ήταν ψέμα. Το χρησιμοποίησαν σαν πρόφαση για να σε απαγάγουν και σε βασάνιζαν για να μην φανούν τα πραγματικά τους κίνητρα. Ήξεραν εξαρχής ποιοι είμαστε και είχαν ειδική ομάδα για εμάς. Αυτό που ήθελαν ήταν η Camila. Όλα ήταν μια παγίδα για να την πιάσουν."
YOU ARE READING
Our Sundays
FanfictionΚαι κοίταξα στα μάτια της και ήξερα....ήμουν σπίτι. Achieved #1 under Camren Achieved #1 under Fifthharmony Achieved #1 under Lauren Achieved #1 under Jauregui Achieved #1 under Spies Achieved #1 under Timetravel Achieved #1 under Spy Achieved #1 un...