Κεφάλαιο 27: Η επιστροφή

109 8 0
                                    

Pov Camila

Δεν ξέρω πόσες ώρες,πόσες μέρες είχαν περάσει. Ένιωσα τα βλέφαρά μου βαριά και μετά χίλια ζόρια τα άνοιξα. Κοίταξα με δυσκολία τριγύρω μου και αναγνώρισα το μικρό μου δωμάτιο.

Πώς βρέθηκα εδώ; Ήταν όλα αυτά ένα όνειρο; Ένα όραμα; Συνέβησαν όντως; Ένιωθα τον πονοκέφαλο να τρυπάει το κεφάλι μου. Σηκώθηκα με δυσκολία και πήγα στην κουζίνα. Πήρα από το ντουλάπι φαρμάκων κάτι για τον πονοκέφαλο και ξανά ξάπλωσα.

Το κινητό μου βρισκόταν στο πορτατίφ και μόλις το άνοιξα είδα ένα κάρο μηνύματα. Μερικά ήταν από τους γονείς μου, με τους οποίους μιλούσα όσο ήμουν στο καταφύγιο, να μου λένε ότι αύριο γυρνούσαν από τις διακοπές τους. Θα έπαιρναν την αδελφή μου από το σπίτι της φίλης της και θα ερχόντουσαν.

Είχα αρκετά μηνύματα και από την παρέα μου. Τους είχα πει ότι υπήρχε ένα οικογενειακό πρόβλημα και έπρεπε να λείψω για λίγο καιρό. Ένας μήνας πέρασε απο τότε πάνω κάτω. Όλη μου η παρέα είχε στείλει μηνύματα ανησυχίας,ρωτώντας με πώς είμαι και τι κάνω. Απάντησα στα περισσότερα με ότι ενέργεια μου είχε απομείνει.

Είχα ένα μήνυμα από τον Στηβ να μου λέει ότι θα περάσει μόλις ξυπνήσω για να με ενημερώσει για όλα όσα έγιναν.
Του απάντησα και περίπου δύο ώρες αργότερα ήταν σπίτι μου. Του ετοίμασα τσάι και καθίσαμε στο σαλόνι.

"Πώς νιώθεις;" Ήταν η πρώτη του ερώτηση.

"Εξαντλημένη αλλά καλά. Τι έγινε;"

"Λοιπόν. Εγώ με τον Ντέιβιντ πήραμε εσένα και φύγαμε. Ένα γιοτ της οργάνωσής μας περίμενε και γυρίσαμε Αθήνα. Σε πήγαμε στην ιδιωτική μας κλινική και σου κάναμε εξετάσεις. Όταν είδαμε ότι όλα ήταν φυσιολογικά σε γυρίσαμε εδώ για ανάρρωση."

"Δεν είναι επικίνδυνο να με αφήνετε μόνη μου ;" Από τη στιγμή που με κυνηγούσαν τουλάχιστον τρεις συμμορίες περίμενα ότι θα με είχαν πάλι σε κανένα κρυσφήγετο.

"Δεν είσαι μόνη. Έχουμε πράκτορες τόσο στις απέναντι πολυκατοικίες να παρακολουθούν αλλά και σε αυτόν τον όροφο, οπότε σε περίπτωση που έρθει οποιοδήποτε ύποπτος θα έχεις προστασία. Και γενικότερα όπου πας, σχολή, για καφέ, θα σε ακολουθούνε."
Δεν μου άρεσε φυσικά καθόλου όλο αυτό, αλλά δεν ήταν ότι υπήρχε και άλλος τρόπος.

"Η Lauren?"

"Η Κάρολ έκανε συμφωνία με τον Ρικάρντο να συναντηθούν και να τους τα φανερώσει όλα. Μόνο έτσι άλλωστε θα τους άφηναν να φύγουν χωρίς να πολεμήσουν. Ο Ρικάρντο έκανε συμφωνία με τον στρατιωτικό για τη χρόνο μηχανή, αλλά απο οτι φάνηκε ο καθένας έχει τα δικά του σχέδια. Προς το παρόν όλα είναι ήρεμα."

Our SundaysDonde viven las historias. Descúbrelo ahora