Pov Lauren
Παρκάραμε στο Μαύρο Σοκάκι. Η μέρα ήταν ψυχρή και φορούσα ένα ζεστό μπουφάν. Άλλωστε σε λίγες εβδομάδες έρχονταν τα Χριστούγεννα. Έκλεισα την μηχανή και κατευθύνθηκα προς το μαγαζί. Παρήγγειλα τον γνωστό μου, καφέ σκέτο, και αφού τον παρέλαβα, προχώρησα στο πίσω σαλόνι.
Εκεί βρισκόταν ήδη η Κάρολ με τον Μπρους, τον Ντέιβιντ και τον Στηβ. Είχα μάθει ότι η Billie ήταν άρρωστη και δεν θα παρευρισκόταν. Κάθισα ανάμεσα στην Κάρολ και στον Στηβ,ενώ από πίσω μας βρισκόταν όρθιος ο Μπρους με τον Ντέιβιντ. Μπορούσα να καταλάβω ότι ο Μπρους ήταν πολύ νευρικός για αυτή την συνάντηση, όπως όλοι μας άλλωστε.
Άκουσα την πόρτα να ανοίγει και είδα τον Ρικάρντο να μπαίνει μέσα. Από πίσω του βρισκόταν μια πανέμορφη καστανομαλλα, γαλανοματα και ένας μαυρομαλλης,λίγο μελαμψός άνδρας, με απίστευτα γυμνασμενο σώμα. Και οι δύο τους ήταν σαν μοντέλα.Έκατσε απέναντι μας και οι δυο, λογικά υπαρχηγοί του, κάθισαν σε κάθε πλευρά.
"Από εδώ ο Jordan και η Claire."
"Πιστεύω ότι ήδη ξέρετε ποιοι είμαστε, αλλιώς δεν θα ερχόσασταν. Ας μπούμε κατευθείαν στο ψητό." Του απάντησε κοφτά η Κάρολ.
"Μάλιστα. Η ομάδα με την οποία είμαι λέγεται Μαυρη Τίγρη. Είναι μια νέα ομάδα που σχεδιάστηκε για ένα και μόνο σκοπό, την εύρεση και καταστροφή της χρονομηχανής."
"Γιατί να θες να καταστρέψεις κάτι που θα σου δώσει την απόλυτη δύναμη πάνω στα πάντα;" Απόρησε ο Στηβ.
"Για αυτόν ακριβώς τον λογο. Ας ξεκινήσουμε από την αρχή. Έμαθα για την χρονομηχανή πριν 3 χρόνια. Όταν η οργάνωσή σας με προσέλαβε για να την βρω. Αρχικά ήμουν αντίπαλός τους αλλά ήρθαμε σε μια συμφωνία, ότι θα τους έφερνα τη μηχανή και σε αντάλλαγμα θα με άφηναν να την χρησιμοποιήσω. Όταν τελικά βρήκα ένα μοντέλο της έμαθα ότι δεν μπορεί να την χρησιμοποιήσει ο οποιοσδήποτε."
"Ένα μοντέλο της ; Τι σημαίνει αυτό;" Πήρε το λόγο η Claire.
"Σημαίνει ότι στο παρόν η χρονομηχανή δεν έχει φτιαχτεί ακόμα. Αλλά στο μέλλον, που υπάρχει, πολλές φορές με κάποιον τρόπο ταξιδεύει εδώ. Προς το παρόν έχουμε βρει τρεις τρόπους που αυτό συμβαίνει. Ένα, με έναν χρονικό επιταχυντή, είναι μια ξεχωριστή τεχνολογία, εκατοντάδες χρόνια από τώρα, που ανοίγει τρύπες στο χρόνο. Δεύτερον και τρίτον δύο άνθρωποι. Και είμαι σίγουρη ότι ξέρετε τον έναν. Ή μάλλον να πω την μια."
YOU ARE READING
Our Sundays
FanfictionΚαι κοίταξα στα μάτια της και ήξερα....ήμουν σπίτι. Achieved #1 under Camren Achieved #1 under Fifthharmony Achieved #1 under Lauren Achieved #1 under Jauregui Achieved #1 under Spies Achieved #1 under Timetravel Achieved #1 under Spy Achieved #1 un...