Pov CamilaΩ θεέ μου, Ω θεέ μου ,Ω θεέ μου. Τι έγινε. Τι έκανα. Τι έγινε μόλις. Έλεος Camila είπαμε να μην συμβεί κάτι μέχρι να τελειώσει η αποστολή και να το συζητήσετε σαν ώριμοι ενήλικες. Αλλά όχι. Έπρεπε να χωθείς. Για όνομα δηλαδή. Ίσως αν της πω ότι σκόνταψα και έπεσα πάνω της, να το σώσω κάπως.
Αυτές ήταν οι πρώτες μου σκέψεις καθώς κατέβαινα στο κάτω μέρος του πλοιου. Εντόπισα την Κάρολ στο κυλικείο και περπάτησα προς το μέρος της. Το ξανθό της μαλλί ήταν πιασμένο σε μια αλογοουρά και κοιτούσε με περιέργεια τα σάντουιτς στον κατάλογο.
"Δεν ξέρω ποιο να πάρω. Από την μια λατρεύω τις κοτομπουκιες και από την άλλη το μπιφτέκι δεν πάει πίσω."
"Αμ, τις κοτομπουκιες καλύτερα."
"Μμ ίσως. Εσύ όλα καλά ; Φαίνεσαι κάπως." Είπε γυρίζοντας να με κοιτάξει.
"Ναι, απλά με χτύπησε πολύ ο αέρας."
"Ναι αέρα το λέμε τώρα. Α να σου πω , τι ήταν αυτό που ήθελες να συζητήσουμε;"
Είχα μιλήσει για αυτό το θέμα με την Lauren και είχαμε ήδη αποφασίσει να μιλήσουμε στην ομάδα για τον λόγο που βρισκόμουν μαζί τους.
Αφού πήραμε τους καφέδες και αυτή το σάντουιτς της, κατευθύνθηκαμε στο τραπέζι που βρισκόταν όλη η ομάδα. Το πλοίο ήταν σχεδόν άδειο, άλλες τέσσερις- πέντε παρέες που καθόντουσαν αρκετά μακριά από εμάς.
Καθίσαμε στο τραπέζι και λίγο αργότερα κατέβηκε και η Lauren. Προσπάθησε να με κοιτάξει αλλά εγώ απέφυγα το βλέμμα της. Έπρεπε να συγκεντρωθώ και να έχω το μυαλό στην αποστολή και όχι σε αυτήν.
"Έχω να σας πω κάτι."
Όλοι γύρισαν προς το μέρος μου και περίμεναν υπομονετικά. Τους εξήγησα όσο καλύτερα μπορούσα για τον εαυτό μου από το μέλλον ,για το τι με διέταξε να κάνω και για το πώς ακριβώς βρέθηκα στην αποστολή τους.
Μόλις τελείωσα όλοι με κοιτούσαν με σταθερό σοβαρό βλέμμα. Ο Στηβ ήταν ο πρώτος που πήρε το λόγο και φαινόταν αρκετά σαστισμένος.
"Όσο τρελά και να ακούγονται, δεν ξέρω, βγαίνει ένα νόημα. Εξηγείται κάπως η κατάσταση."
"Και άλλωστε είναι πολύ παλαβό για να μην είναι αλήθεια." Σχολίασε η Κάρολ.
Τις τελευταίες μέρες , με την εκπαίδευση που μου έκανε, είχαμε αρχίσει να δημιουργούμε μια πιο φιλική σχέση μεταξύ μας.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Our Sundays
FanficΚαι κοίταξα στα μάτια της και ήξερα....ήμουν σπίτι. Achieved #1 under Camren Achieved #1 under Fifthharmony Achieved #1 under Lauren Achieved #1 under Jauregui Achieved #1 under Spies Achieved #1 under Timetravel Achieved #1 under Spy Achieved #1 un...