Pov Camila
Ένιωθα απαίσια. Δεν είχα ρεζιλευτει ποτέ στη ζωή μου. Ειδικά από μικρά κακομαθημένα παιδάκια. Ήμουν σε κατάσταση σοκ. Δεν ήξερα τι να κάνω. Από την μια ήθελα να τα δειρω χωρίς να υπάρχει αύριο και από την άλλη οι γονείς μου δεν έπρεπε να χάσουν την δουλειά τους. Ευτυχώς εκείνη την στιγμή ήρθε η Lauren και πήρε λίγο το αίμα μου πίσω χαστουκιζοντας τον Χρήστο.
Τώρα με έσερνε στο δωμάτιό της. Προσπάθησα να αντισταθώ αλλά δεν δούλεψε. Εν τέλει κατέληξα μέσα σε ένα τεράστιο δωμάτιο. Είχε μακριές κόκκινες κουρτίνες και ένα τεράστιο king size bed.
Πλησίασα την ντουλάπα της η οποία ήταν όση το δωμάτιό μου μαζί με την κουζίνα. Ένιωσα να έρχεται από πίσω μου και ανατριχιασα. Μου φαίνεται περίεργο που έχει τέτοια επίδραση πάνω μου.
"Διάλεξε ότι θες. " Γύρισα και την κοίταξα με το ένα φρύδι σηκωμένο.
"Είσαι σίγουρη; " Μου χαμογέλασε και κατένευσε.
Με τόσα ρούχα η επιλογή ήταν δύσκολη. Τελικά αποφάσισα να αρκεστω σε μια μαύρη μπλούζα και μια φόρμα.
"Ευχαριστώ για τα ρούχα. Θα στα γυρίσω το συντομότερο."
"Πάρτα και για σένα."είπε αδιάφορα ,ξάπλωσε στο κρεβάτι και άναψε ένα τσιγάρο. Δεν ήξερα τι να κάνω, αλλά αφού με ψιλό έσωσε αποφάσισα να ξαπλώσω δίπλα της. Μου πρόσφερε ουίσκι και ήπια μια γενναία γουλια.
"Χαχα δεν σε είχα για πότη." Αστειευτηκε.
"Πιστεύω η κατάσταση το σηκώνει."
"Όντως. Δυστυχώς για αυτή την εκδήλωση δεν ήπια αρκετά." Πρόσεξα ότι είχε ένα στραβό, λυπηρό χαμόγελο.
"Μια φορά κατέληξα τυφλά στη ζωή μου. Και τελευταία." Γύρισε και με κοίταξε με περιέργεια.
"Ξέχνα το." Είπα αποφασίστηκα και ήπια λίγο ακόμα.
"Έλα εσύ το ξεκίνησες. Πρέπει να πεις την ιστορία." Την κοίταξα με ένα στραβό βλέμμα.
"Πριν από δύο χρόνια,στα γενέθλια της τότε κολλητής μου, είχαμε πάει στην παραλία για να τα γιορτάσουμε. Ήταν κάπου μέσα Ιουλίου αν θυμάμαι καλά. Και τέλος πάντων αποφασίσαμε να παίξουμε drinking game. Μεγάλη επιτυχία. Πριν καλα καλά το καταλάβω ήμουν στην θάλασσα με ρούχα ,προσπαθώντας να φτάσω στο απέναντι νησί. Και μάλιστα με παρέα."
Είχε σκάσει στα γέλια."είμαι σίγουρη ότι εσύ έχεις χειρότερες ιστορίες."
"Χμμμ, το απόλυτο μεθύσι μου ήταν πριν από μερικά χρόνια. Είχα ξεκινήσει να πίνω στο σπίτι μιας φίλης μου ,και μετά σύμφωνα με τις μαρτυρίες των φίλων μου, αποφάσισα να πάω ταξίδι. Κάπως βρέθηκα στο τρένο και εν τέλει μέχρι να φτάσουμε Θεσσαλονίκη είχα κοιμηθεί και ξεμεθυσει. Κατέληξα απλά με ένα χαρτί πάνω μου που έλεγε 'if lost,return here' και έναν αριθμό από τον φίλο μου. Έμεινα στη Θεσσαλονίκη 8 μήνες τότε."
KAMU SEDANG MEMBACA
Our Sundays
Fiksi PenggemarΚαι κοίταξα στα μάτια της και ήξερα....ήμουν σπίτι. Achieved #1 under Camren Achieved #1 under Fifthharmony Achieved #1 under Lauren Achieved #1 under Jauregui Achieved #1 under Spies Achieved #1 under Timetravel Achieved #1 under Spy Achieved #1 un...