Κεφάλαιο 33: Στο κρυσφήγετο της Μαύρης Τίγρης

104 7 0
                                    

Pov Camila

Ένιωσα την πλάτη μου να ακουμπάει με δύναμη το έδαφος. Μια κραυγή πόνου ξέφυγε από το στόμα μου λόγω της κρούσης.

"Χμμ, τι γίνεται μικρή; Δυσκολευόμαστε; " Είπε με ένα χαιρέκακο χαμόγελο.

Είχε πιάσει τα κάστανα μαλλιά της σε μια αλογοουρά . Σηκώθηκα με δυσκολία και ξανά πήρα στάση άμυνας. Ανώφελο βέβαια γιατί με δύο κινήσεις βρέθηκα ξανά στο έδαφος.

Είχαν περάσει μόλις τρεις μέρες από τη στιγμή που κατέφθασα ή μάλλον απήχθη σε αυτό το μέρος. Ειλικρινά, θα έλεγα ψέματα αν έλεγα ότι δεν το διασκέδαζα.

Ο Ρικάρντο μου είχε εξηγήσει την όλη κατάσταση και πως θα κινούμασταν καθώς και το πρόγραμμα εκπαίδευσής μου. Για αρχηγό της Μαύρης Τίγρης και από αυτά που είχα ακούσει από τη Lauren, η αλήθεια είναι πως είχα εντυπωσιαστεί. Ήταν, ή τουλάχιστον φαινόταν, καλός και δίκαιος. Φαινόταν ότι ήθελε να με προστατέψει και ότι ανησυχούσε για την κόρη του.

Μέσω αυτού γνώρισα τον Έβαν , ο οποίος τις περισσότερες φορές είναι υπεύθυνος να με παρακολουθεί αλλά κατά τα άλλα αρκετά συμπαθητικός.

Το καλύτερο όμως κομμάτι αυτής της κατάστασης ήταν ότι έβλεπα τον Στηβ και την Κάρολ. Ο Στηβ όλον αυτόν τον καιρό δούλευε σε ένα IT μαγαζί και συγχρόνως έψαχνε μήπως βρει κάτι για τη χρονομηχανή. Η Κάρολ είχε συνεχίσει να δουλεύει για την οργάνωση. Όταν ο Ρικάρντο την ρώτησε αν ήθελε να έρθει, αυτή δέχθηκε απευθείας. Η Billie βέβαια δεν είχε καμία όρεξη οπότε ναι μεν είναι ακόμα σε σχέση αλλά υπάρχει μια απόσταση μεταξύ τους, κυρίως συναισθηματική.

Μέσα σε 3 μέρες γνώρισα αρκετό κόσμο, η πιο αξέχαστη γνωριμία ήταν με την Claire με την οποία περνάμε και τον περισσότερο χρόνο. Η εκπαίδευση είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, όπλα , πολεμικές τέχνες, τεχνικές αιφνιδιασμού , αφόπλισης κτλπ. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν μιλάει καθόλου εκτός όταν είναι να δώσει εντολές και οδηγίες. Το μόνο που έχω συμπεράνει για αυτήν είναι ότι είναι το δεξί χέρι του Ρικάρντο.

Το αριστερό του είναι ένας ψηλός μαυρομαλλης άνδρας ονόματι Jordan. Παρόμοια με την Claire , και αυτός είναι αρκετά απόμακρος και ψυχρός. Τον γνώρισα όταν μου έκανε ξενάγηση όλη την περιοχή και τα δωμάτια κάτω από την αποθήκη.

"Πάμε στο οπλοστάσιο πάλι." είπε και άρχισε να προχωράει προς την αποθήκη. Σύντομα στα χέρια μου βρέθηκε ένα όπλο.

Our SundaysWhere stories live. Discover now