Pov Camila
Τότε έβγαλε την μάσκα και έμεινα άναυδη. Ήμουν εγώ. Την κοίταξα με γουρλωμενα τα μάτια. Και μετά από αρκετά δευτερόλεπτα που ένιωθαν για ώρες ξεκίνησε η παράνοια.
"Ω θεέ μου τι συμβαίνει; Βλέπω όνειρο σωστά;" Άρχισα να βηματίζω πέρα δώθε και να τσιμπάω τον εαυτό μου.
" Ψευδαίσθηση ; Κάποια ψυχασθένεια; Σχιζοφρένεια ; Αυτό ήταν το έχασα τελείως. Παραισθήσεις; Τι έφαγα ; Ήπια κάτι ; Έβαλαν κάτι στον καφέ μου ;"
Συνέχισα να πηγαίνω πέρα δώθε και να παθαίνω κρίση πανικού. Χωρίς να το καταλάβω ο άλλος εαυτός μου με πλησίασε άρπαξε τα δύο μου χέρια και με κοίταξε στα μάτια.
"Κοίτα με προσεκτικά και πάρε βαθιές ανάσες. Όχι δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω. Ειδικά η ψυχασθένεια. Δεν ξέρω καν πως έφτασες σε αυτό το καταπληκτικό συμπέρασμα. Έρχομαι από το μέλλον. Προφανώς."
Συνέχισα να παίρνω βαθιές αναπνοές μέχρι να ηρεμήσω όταν άκουσα την ομελέτα να καίγεται. Έτρεξα στην κουζίνα και αφού έκλεισα το μάτι κάθισα στο τραπέζι. Κάθισε απέναντι μου και με κοίταξε σοβαρά. Φαινόταν ηλικιακά μεγαλύτερη από μένα. Αρκετά χρόνια. Υπήρχαν λίγες ρυτίδες στο μέτωπό της και η κούραση στα μάτια της ήταν ξεκάθαρη.
"Από ποια χρονολογία έρχεσαι;"
"Αρχικά πρέπει να σου εξηγήσω πως δουλεύει αυτό. Αν σου πω οτιδήποτε λάθος μπορεί να αλλάξει το μέλλον σε τεράστιο βαθμό. Που σημαίνει ότι πληροφορίες όπως χρονολογία,ηλικία, μέσο με το οποίο ήρθα εδώ και άλλα παρόμοια δεν μπορούν να απαντηθούν ακόμα. Θα τα μάθεις όταν έρθει η ώρα."Την κοίταξα παραξενεμένη. Δεν φαινόταν πάνω από 28 οπότε δεν πιστεύω ότι ερχόταν από πολύ μακρινό μέλλον.
"Πρέπει να σώσεις την Lauren jauregui." Άνοιξα τα μάτια διάπλατα στο ήχο του ονόματός της.
"Τι; Από ποιον ; Γιατί ; Κάνουμε παρέα τότε;"
"Περίπου. Χάρη σε αυτήν, βασικά σε μια από τις ερευνητικές εταιρίες τους,βρίσκουμε την μηχανή του χρόνου. Ήδη είπα αρκετά και δεν έπρεπε. Πρέπει να με ακούσεις πολύ προσεκτικά.
"Έχω άπειρες ερωτήσεις. Αλλά συνέχισε."
"Λοιπόν, αυτό το Σάββατο βράδυ ,Κυριακή ξημερώματα βασικά, η Lauren με την ομάδα της θα πάνε σε ένα κλαμπ που λέγεται Αλοχα. Εκεί θα έρθουν σε επαφή με κάποιες παράνομες συμμορίες και ένας από αυτούς θα την πυροβολήσει. Εσύ πρέπει να την σώσεις."
YOU ARE READING
Our Sundays
FanfictionΚαι κοίταξα στα μάτια της και ήξερα....ήμουν σπίτι. Achieved #1 under Camren Achieved #1 under Fifthharmony Achieved #1 under Lauren Achieved #1 under Jauregui Achieved #1 under Spies Achieved #1 under Timetravel Achieved #1 under Spy Achieved #1 un...