Capitolul 1

41 1 0
                                    

Evelyn, o simplă fată de liceu la prima vedere care nu este tocmai „o simplă fată de liceu". În spatele ei ascunde mult mai mute povești decât îți poți imagina. Pe stomac și pe spate este plină de tatuaje, cu piercing în nas și în ureche. Ar putea să îți inspire a rebelă, ei bine, chiar este una. Problema ei este că de mică a reținut că libertatea înseamnă lipsa de stăpân. Ceea ce uneori a tras-o în jos.

A trecut prin destule în viață. La 13 ani a ajuns în spital pentru că înghițise două zeci de pastile Diazemepam. La 14 ani și-a tras-o pentru prima dată cu un băiat care i-a făcut o poză și a trimis-o mai departe. Ceva foarte clasic pentru liceu. La 15 ani și-a tras-o în baie și au fost prinși de directoare, moment în care era să fie exmatriculată. Tot în același an cel mai bun prieten al ei a avut un accident de mașină și rămase paralizat(NA).

Un an mai târziu, mama ei a murit pentru că i-a plesnit un vas de sânge în cap. În acea perioadă, totul pentru Evelyn s-a terminat. A luat decizia să își facă primul tatuaj pe încheietura mâinii stângi, și anume o stea căzătoare. Asta pentru că mama ei era o persoană mereu plină de viață și a murit fix când toată lumea se aștepta mai puțin.

Nu a trecut mult timp, o „prietenă" de-a ei s-a spânzurat. Această „prietenă" mereu o deranja pe Evelyn, iar ea și-a dorit să moară. Acum c-a murit, a realizat că ceea ce și-a dorit era puțin cam prea extremist. Asta ar fi o problemă minoră, dar problema majoră este faptul că ceea ce și-a dorit s-a întâmplat. Acest lucru îi tot oferea lui Ev un sentiment de neliniște, un sentiment de vinovăție care nu o lăsa în unele nopți să adoarmă.

A învățat că în viață trebuie să ai grijă ce îți dorești că mereu se îndeplinește indiferent de împrejurimi. A dansat după forme, și-a visat „să fie enormă". Să fie cea mai bună, să fie în centrul atenției. Acum, toată lumea o privește ca ultima ratată ceea ce i-a făcut până la un moment dat, viața cam de căcat. Până când a învățat să nu-i mai pese, și să fie cu adevărat indiferentă chiar dacă o persoană moare de hemoragie după ce e tăiată de un cuțit fix lângă ea.

În capul ei, acum toți sunt niște bulangii care sunt împotriva ei. O gândire sănătoasă, fiindcă nu putea avea încredere în nimeni. Și-a dat seama că toți și toate sunt niște târfe ordinare, care, de fiecare dată când prind ocazia, scapă câte o vorbă despre toată lumea. Asta pentru că nu au un alt mod prin care să iasă în evidență, la modul că nu au nimic. Sunt zero barat.

Această Ev, trecea prin holurile liceului și verifica fiecare elev în parte. Putea observa povestea pe care o ascundea în el sau ea, sentimentele, gândurile fiecărui individ. Trist este că pe lângă ea a trecut cea mai mai nebună fată din liceu (Monica). Această Monica era genul cu care râdeai până la lacrimi și ajungeai la cabinet pentru că nu mai puteai respira. Era atât de nebună încât era în stare să se dezbrace și să meargă dezbrăcată prin curtea liceului și toată lumea să o vadă.

Evelyn s-a uitat în ochii ei și citise numai durere, tristețe, depresii, plânsete, inimi frânte, pastile, părinți îngrijorați, nopți albe, gânduri, frică, anxietate, prietenii pierdute, trădare. Exact cam ceea ce poți citi și în alte perechi de ochi din jurul tău, fără să îți dai seama. Era un film de dramă complet ceea ce a citit Ev acolo. Rămăsese șocată. Nu îi trecuse prin minte că Monica era așa. Credea că ea trăiește un film de comedie continuu, dar se pare că aparențele de fiecare dată înșeală.

-Hey Ev, care-i treaba? îi zise Josh, un băiat super de treabă care se înțelegea senzațional de bine cu ea.

- Oh, hey Josh. Păi, totu-i ca-n fiecare zi. Zi-mi ce-i diferit.

-Păi, prea bine atunci. Se aude că încă o tipă din liceu i-a făcut unuia o „treabă explozivă" direct în baie!

-Wtf... da din astea mereu se întâmplă, să mor eu..

-Da, dar ghici ce.... a fost filmată și e fix pe grupul liceului!

-Ai de capul meu....! zise Ev lăsându-se uimită de fiecare clipă și tipă din liceu. Se pare că oamenii ăștia din liceu te pot uimi de fiecare dată.

Ăsta-i cel mai nasol lucru care poate să ți se întâmple la liceu. Dacă ai fost filmată și ți-a prins fața pe video ești PA. Sub o oră, află tot liceul despre tine și această imagine nu se poate spăla. Dacă ai pățit ai două variante: ori te muți la alt liceu, ori iei în piept tot ce va urma și te ții tare. Altfel, te vor aștepta lucrurile pe care i le-a citit Ev în ochii Monicăi.

Cea care a pățit-o este Stephenie. Una dintre cele mai cuminți și tocilare fete din liceu. Știi genul ăla de fate care te uiți la ea și zici „asta nici soț n-o să aibă la cât e de cuminte"? Doar că asta putea.

Liceul Mu-Herez (Terminată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum