Când i-a spus lui Sarah că vine în orașul ei, aceasta a fost foarte bucuroasă. N-a durat mult, și i-a prezentat lui Evelyn tot anturajul ei, care nu semăna deloc cu ce avea ea înainte. Era format din Alex și Taylor care erau grafferi, Dirk și Paige care dădeau taguri cu markerele, Curwin, Eva și Violet care erau fumători de iarbă și Leah care făcea caterincă din absolut orice.
Prima dată când s-a întâlnit cu ei, a fost oarecum bine. Știm cu toții cum e, ai puțin morcovul în cur, nu prea te simți în largul tău că nu cunoști pe toată lumea etc. În schimb, a avut destul timp la dispoziție să evalueze anturajul. Era fascinant cum era format din oameni care se respectau între ei, care până și înjurăturile păreau cuvinte frumoase, cum oamenii din ei nu erau genul de oameni care nu vorbeau pe la spate.
Înainte să se vadă cu ei, Ev se ruga în gând să nu fie drogați, hoți, tâlhari, boschetari... adică genul peste care a dat în fostul oraș. A rămas surprinsă plăcut. Fiind toți grafferi sau genul care dau taguri prin autobuze. Bine, că erau trei care fumau iarbă nu era nimic pe lângă Darwin care murise de supradoză de dava.
Era o noapte cam nasoală pentru Evelyn. Aceasta nu putea adormi, așa că și-a luat telefonul și căștile și s-a dus să se plimbe singură pe străzi. În acest oraș siguranța era de necontestat. Nu ți se putea întâmpla absolut nimic, chiar dacă îți aruncai telefonul pe jos și te întorceai telefonul a doua zi, tot acolo ți-l găseai.
Mulți ar vorbi despre un anturaj ca un lucru bun, sau un lucru rău. Depinde de la anturaj la anturaj. Eu zic că cel mai problematic anturaj și de asemenea cel mai periculos, este format din cei mai buni prieteni ai tăi. Datorită faptului că sunt prietenii tăi cei mai buni, ai tendința să te simți în largul tău. Să te simți protejați, să zici „n-are ce să se întâmple". Dar într-o seara mai vine un tovarăș pe care nu l-ai mai văzut de un card de ani și care în tot acest timp și-a format un anturaj de ultimă speță. Mai beți o tărie, mai o bere iar prin fața voastră trece unu cu un telefon mai scump ținându-l în mână. Apoi se trezește unu să se ducă după el să-l tâlhărească sub pretextul că „mă duc să mă ușurez". Sunteți toți văzuți pe o cameră de bord de la o mașină de prin zonă, iar toți sunteți acuzați de complicitate de tâlhărie.
Acesta este singurul tip de anturaj care e numai vina lui pentru tot. În rest, tot ceea ce ține de droguri, țigări, alcoolemie tu ești singurul răspunzător. Anturajul nu mai are nicio vină, tu ești singurul vinovat pentru că te droghezi, pentru că bei, pentru că fumezi. Anturajul nu te obligă să faci aceste isprave. Doar nevoie de atenție și dorința arzătoare de a fi șmecher te împinge să tragi droguri puternice care îți distrug sănătatea și îți formează leziuni puternice a creierului. Dacă ești minim luminat la minte, atunci vei vedea că dacă stai în cele mai periculoase anturaje posibile, nu vei păți nimic.
În concluzie, spun că totul se raportează la inteligența fiecăruia. Dacă știi să manevrezi lucruri astea cu ușurință, poți să te calmezi, ești în siguranță. Depinde de școala vieții și de caracterul fiecăruia. Cei care sunt lipsiți de virtuți și caracter normal că se vor duce în cap cu tot cu anturajul lor. Vei fi băgat la pușcărie și nici nu vei știi ce-ai făcut, pentru că este îndeajuns ca unul să calce strâmb și veți pica toți. Ai grijă ce faci, și cu cine umbli, ce vorbești și cu cine. Că mereu o vorbă se poate transforma într-un pumn din fundul curții direct în maxilar.
CITEȘTI
Liceul Mu-Herez (Terminată)
Любовные романы#2 Liceul poate fi cea mai bună perioadă a vieții tale, sau din contra... Totul depinde doar de tine. Liceul Mu-Herez este atât un ghid pentru perioada liceului, cât și o poveste grozavă lăsând niște lecții de viață printre rânduri. Povestea este s...